کد خبر: ۷۸۷۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
رفتار تماشاگران لبناني با تئو بوكر سرمربي آلماني تيم ملي لبنان نشان دهنده شكاف اختلافات ميان اين سرمربي با جامعه فوتبال لبنان است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ از بيروت، چند روز پس از آنكه تئو بوكر سرمربي لبنان در گفت‌وگو با يكي از رسانه‌هاي آلماني به شدت از سران فدراسيون فوتبال لبنان انتقاد كرده بود و همچنين بنا بر اخبار رسانه‌هاي لبناني، اختلافات درون اردويي بين بازيكنان و اين سرمربي شدت گرفته، تماشاگران لبناني حاضر در ورزشگاه سيتي اسپورت هم پس از شنيدن نام اين مربي سكوت كردند.

پس از آنكه گوينده ورزشگاه اسامي بازيكنان لبنان را خواند، حدود 8 هزار تماشاگر لبناني كه در ورزشگاه حاضر هستند به شدت به تشويق بازيكنان تيم ملي كشورشان پرداختند اما پس از اعلام نام تئو بوكر سكوت آن‌ها آشكار شدن اختلاف اين سرمربي با جامعه فوتبال لبنان را نشان داد.

اين مربي پس از باخت 3 بر صفر لبنان به استراليا و همچنين ناكامي در سه بازي گذشته در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به شدت مورد انتقاد رسانه‌هاي لبناني و مردم اين كشور قرار گرفت.

در حدود 15 دقيقه تا شروع بازي حدود 8 تا 9 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و صندلي‌هاي خالي اين ورزشگاه بيش از همه جلب توجه مي‌كند.

بازيكنان دو تيم پس از گرم كردن بدن‌هايشان به رختكن رفتند تا آماده حضور در زمين شوند. چهره جديد مازيار زارع كه با سري تراشيده به تمرين در كنار ساير بازيكنان پرداخت يكي از نكات حاشيه‌اي اين ديدار است.

در ضلع غربي ورزشگاه دو رديف مامور امنيتي حضور دارند اما در طرف مقابل تنها يك رديف مامور امنيتي ديده مي‌شود.

ورزشگاه سيتي اسپورت كه چمن بي‌كيفيتي دارد از حداقل امكانات مورد تاييد كنفدراسيون فوتبال آسيا هم به دور است. اين ورزشگاه جايگاه خبرنگاران ندارد و خبرنگاران ايراني حاضر در بيروت مجبورند اين ديدار را از ميان تماشاگران لبناني تماشا كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها