کد خبر: ۷۸۶۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

سایت گل- ریچارد کینگسون، دروازه بان تیم ملی غنا در رقابت های جام های جهانی 2006 و 2010 در صحبت هایی اعلام کرد که در آخرین بازی تیمش در رقابت های مرحله گروهی جام جهانی 2006 نماینده هایی از تیم حریف قصد داشتند او را بخرند و به او رشوه ای 235 هزار یورویی پیشنهاد کرده اند.

او که سابقه برتن کردن پیراهن تیم هایی مثل بلکپول و ویگان را در کارنامه ورزشی اش می بیند، اعلام کرده که در جریان آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2006، افرادی به نمایندگی از جمهوری چک با پیشنهاد رشوه ای 300 هزار دلاری (235 هزار یورویی) به سراغ او آمده اند و از او خواسته اند تا اجازه دهد که تیم چک در این بازی به پیروزی برسد ولی صحبت های همسرش و شخصیت خودش مانع از پذیرش این پیشنهاد شده.

این دروازه بان غنایی به دیلی میل گفته:« در جام جهانی 2006 برای کسب جایگاه دومی در گروهمان با جمهوری چک مبارزه می کردیم. درهمان زمان بود که یک فرد غنایی آمد و افراد دیگری همراه او بودند که قصد داشتند مرا بخرند. من گیج شده بودم و نمی دانستم که چه باید بکنم. من با همسرم تماس گرفتم و او به گفت:"ریچارد من تو را به خاطر پولت دوست ندارم.به خاطر همین این پیشنهاد را قبول نکن؛ چون شخصیت و اعتبارت را زیر پا می گذاری."»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها