کد خبر: ۷۸۶۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

مدافع اسبق تيم ملي فوتبال ايران در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: نمي‌دانم مسئولان فوتبال از چه كسي مشاوره مي‌گيرند كه اين طور فوتبال را مديريت مي‌كنند و با قوانين عجيب و غريب كه در هيچ كجاي دنيا ديده نمي‌شود كاري مي‌كنند كه وضع فوتبال ايران به اينجا كه مي‌بينيم برسد و مقصر آن خود ما فوتبالي‌ها هستيم.


وي افزود: ضرر ندارد اگر مسئولان با كارشناسان واقعي فوتبال و كساني كه در خارج از ايران چندين سال فوتبال بازي كرده‌اند و علم و تجربه و انگيزه دارند و با شرايط اروپا و قوانين آشنايي دارند جلسه بگذارند و از آنها مشورت بگيرند تا شايد كمي به فوتبال كمك شود و بتوانيم پيشرفت داشته باشيم.


پاشازاده ادامه داد: هفته‌ پيش مصاحبه كردم و چند انتقاد داشتم كه صداي بعضي‌ها در آمده و گفته اند كه پاشازاده احترام خودش را نگه دارد، اما من مي گويم اگر توانستيد يك بازي درست و حسابي كنيد و به جام جهاني برويد، آن وقت بياييد در مورد حرف من نظر بدهيد.


وي تصريح كرد: متاسفانه در فوتبال ما آستانه تحمل افراد پايين است و همه خود را كامل مي دانند و فكر مي‌كنند هر كاري كه مي‌كنند درست است و كسي حق ندارد درباره آن تصميم صحبت كند. در صورتي كه رسانه‌ها و كارشناسان حق دارند اگر ضعفي ديدند گوشزد كنند تا به پيشرفت فوتبالمان كمك كنند و اگر حرف‌ها مغرضانه هم باشد مردم به خوبي تشخيص خواهند داد.


پاشازاده همچنين درباره تصميم ملي‌پوشان براي گفت‌وگو نكردن با رسانه‌ها، به ايسنا گفت: هر كسي مسئول اعمال خودش است و آنها هم حتما صلاح ديده اند كه اين تصميم را بگيرند، اما در مقطع حساس كنوني اين كار تنش ايجاد مي‌كند و به صلاح هيچ كس نيست كه اين روند ادامه پيدا كند، چون با موفقيت‌ تيم ملي، فوتبال ايران رونق خواهد گرفت كه اين مساله هم به نفع رسانه‌ها است و هم تمامي اهالي فوتبال از جمله بازيكنان.


وي افزود: هيچ كس دلش نمي‌خواهد فوتبال ايران را نابود كند و همه به پيشرفت فكر مي‌كنند و اگر چهار رسانه انتقاد مي‌كنند، دو تا هم حمايت مي‌كنند و همه هم دوست دارند كه تيم ملي نتيجه‌ بگيرد، اما نمي‌توان كتمان كرد كه در سال‌هاي اخير فوتبالمان هيچ پيشرفتي نداشته و خروجي اين همه پولي كه در فوتبال خرج شده مناسب نبوده چون نه به جام جهاني رفته، نه جام ملت‌ها را برده، نه باشگاه‌ها در آسيا موفق بوده‌اند و سهميه‌ها هم كه كم شده و وقتي مردم پيشرفت‌هاي كشتي و واليبال و بسكتبال را كه غير قابل انكار است، مي‌بينند صدايشان در مي‌آيد و انتقاد مي‌كنند.


پاشازاده در پايان ابراز اميدواري كرد كه تيم ملي در بازي با لبنان نتيجه‌ خوبي بگيرد و گفت: اميدوارم ملي‌پوشان حواس خود را جمع كنند و بتوانند با پيروزي به ايران برگردند، چون در صورت مساوي يا باخت، كار از اين كه هست خراب‌تر مي‌شود و حساسيت‌ها بالاتر خواهد رفت كه اين به ضرر همه خواهد بود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها