کد خبر: ۷۸۳۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: رئیس‌جمهور دستور داد تا وزرا همکاری بیشتری با مجلس داشته باشند.

عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه اخیر رؤسای کمیسیون‌های مجلس با رئیس جمهور اظهار داشت: جلسه رؤسای کمیسیون‌های مجلس با آقای احمدی‌نژاد و معاون امور مجلس وی در دفتر رئیس‌جمهور تشکیل شد که البته به دلایلی از جمله مسافرت، برخی روسای کمیسیون نتوانستند در این جلسه شرکت کنند.

وی جلسه رؤسای کمسیون‌های مجلس با رئیس‌جمهور را  مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این جلسه رؤسای کمیسیون‌ها راحت و صمیمی مشکلات کشور در حوزه کار کمیسیون‌های تخصصی را مطرح کردند و وقت کافی هم در این جلسه برای همه افراد وجود داشت و البته رئیس‌جمهور هم با صبوری سخنان نمایندگان مجلس را شنید.

رجایی ادامه داد: همچنین در این جلسه رئیس‌جمهور کلیتی در خصوص مسائل کشور مطرح کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اضافه کرد: مهمترین دستاورد  جلسه این بود که مقرر شد تا این جلسات هر چند وقت یک بار تکرار شود و البته قرار شد که جلسات موضوعی‌تر باشد تا مسائل مبتلا به کشور را بررسی کنیم.

رجایی گفت: همچنین مقرر شد که رؤسای کمیسیون‌های مجلس در مورد برخی مسائل فوری که در کشور وجود دارد  در جلسات کارگروه‌های ویژه شرکت کنند تا دیدگاه‌هایشان را اعلام کنند؛ ‌همچنین در حوزه تولید، صنعت و کشاورزی آقای رئیس‌جمهور قول داد با شرایط بهتری به مسائل پرداخته شود.

وی ادامه داد: در مورد مباحث مربوط به ستاد بحران کشور و مناطق زلزله زده هم مسائلی مطرح شد و رئیس‌جمهور اعلام کرد به زودی به مناطق زلزله زده می‌رود و همچنین اعلام کرد که مسائل و مشکلات مناطق زلزله‌زده را رصد می‌کند تا قبل از فصل سرما مناطق زلزله زده وضعیت بهتری پیدا کند.

وی گفت: ارتباط بیشتر وزرا و همفکری آنها با کمیسیون‌های مجلس به‌خصوص با رؤسای کمیسیون‌ها یکی از دغدغه‌هایی بود که مطرح شد و رئیس‌جمهور دستور داد تا وزرا همکاری بیشتری با مجلس داشته باشند تا مسائلی که مطرح است را پیگیری کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین اظهار داشت: در این جلسه مباحثی در مورد اقتصاد مقاومتی مطرح شد و قرار شد تصمیم‌گیری‌های لازم در این رابطه انجام گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها