کد خبر: ۷۸۱۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
صالح در گفت‌وگو با فارس:
مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نامزدهای انتخاباتی به دور از اغراق برنامه و کابینه احتمالی خود را اعلام کنند.

حجت‌الاسلام سید محسن صالح مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: به طور طبیعی پس از انقلاب اسلامی مردم در بحث انتخابات همواره هوشمندانه عمل کرده و با اشراف کامل بر برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند از این رو به طور حتم در این دوره نیز اولویت اصلی مردم تاکید بر برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی خواهد بود و به شعارهای کلیشه‌ای و تکراری که از سوی برخی از نامزد‌های انتخاباتی مطرح می‌شود بهایی نمی‌دهند.

صالح افزود: معرفی برنامه و کابینه احتمالی از سوی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در راستای شناخت مردم و موفقیت آنها در انتخابات تاثیر بسزایی خواهد داشت اما انتظار می‌رود این معرفی به دور از اغراق و بر واقعیت استوار باشد.

مسئول اداره روحانیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی،بهبود وضعیت معیشت مردم و توجه به پیشبرد اهداف کلان کشور که مدنظر مقام معظم رهبری است از موضوعات مهمی است که باید در اولویت کاری نامزد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری قرار گیرد تا روند اقبال عمومی به آنها افزایش پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها