کد خبر: ۷۸۰۴۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
معاون بودجه معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي با اشاره به اينكه طرح يك فوريتي مجلس حذف جدول 12 قانون بودجه 91 است، تصريح‌كرد: اين طرح پيشنهاد مي‌دهد كه اعتبارات به نحو ديگري ديده شود.

رحيم ممبيني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)درباره طرح يك فوريتي حذف جدول شماره 12 قانون بودجه 91 كه در هفته جاري در دستور كار مجلس قرار مي‌گيرد، اظهار كرد: اين طرح حذف جدول 12 را به همراه دارد، اما نفي موضوعات آن نيست و شكل درج آن در بودجه متفاوت خواهد بود.

وي در ادامه گفت: طرح مجلس از نظر شكلي حذف جدول 12 است، اما از نظر محتوايي پيشنهاد مي‌دهد كه اعتبارات به نحو ديگري ديده شود.

پيش‌تر اين مقام مسوول درباره اين‌كه اعلام شده بود اعتبار 157 سازمان در جدول شماره 12 حذف شده است، گفته بود: بحث حذف مطرح نيست اما تخصيص اعتبار در مقابل دريافت

گزارش عملكرد صورت مي‌گيرد.

به گفته او مسووليت تخصيص بودجه اين 157 سازمان برعهده ذي‌حساب معاونت برنامه‌‌ريزي و نظارت راهبردي است كه گزارش مي‌گيرد و در واقع اين موسسات بايد شرايط احراز را داشته باشند (اساسنامه يا قانون تشكيل و مواردي از اين دست) تا ذي‌حساب معاونت كه مسووليت تامين اعتبار را برعهده دارد كار را دنبال كند.

جدول شماره 12 قانون بودجه 91 مربوط به تخصيص اعتبار به 157 نهاد، موسسه و سازمان است كه با عنوان كمك به اشخاص حقيقي و حقوقي مطرح شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها