کد خبر: ۷۸۰۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی از تیم ملی انتقاد می‌کنند تا عکس‌شان چاپ شود گفت: اگر هم قرار است انتقادی مطرح شود باید در جهت کمک به تیم ملی باشد نه اینکه طرف به فکر مطرح شدن خودش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در شرایطی استقلال را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند که هنوز مشکلات مالی این باشگاه پابرجاست و این یکی از دغدغه های آبی پوشان است. با این حال سرمربی استقلال امیدوار است که در آینده تیمش به شرایط مطلوب دست پیدا کند. قلعه نویی عصر شنبه در حاشیه تمرین استقلال با خبرنگاران گفتگو کرد:

استقلال سه بخش است
سرمربی تیم فوتبال استقلال در تشریح آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم ما در این مدت سه بخش شده است. یک بخش شامل ملی پوشان می شود، یک بخش مصدومان و بخش سوم هم بازیکنانی هستند که در تمرینات شرکت می کنند. با این حال روندمان خوب است و تیم به سمت جلو حرکت می کند.

به آینده استقلال خوشبینم
قلعه نویی با بیان اینکه اصلی ترین مشکل این روزهای آبی پوشان مشکلات مالی و پرداخت نشدن به موقع مطالبات بازیکنان است در مورد آینده این تیم گفت: وقتی ما عملکرد تیم را آنالیز کردیم به این نتیجه رسیدیم که می توانیم در آینده شرایط مطلوبی پیدا کنیم. حالا هم به آینده استقلال بسیار خوش بین هستم. مطمئن باشید که ما روز به روز بهتر می شویم و به همان تیمی تبدیل خواهیم شد که هواداران می خواهند.

در کار مدیریت دخالت نمی کنم
وی در پاسخ به این پرسش که ظاهرا اعضای هیات مدیره جدید هم قولی برای حل مشکلات مالی استقلال نداده اند گفت: حیطه وظایف من در مسائل فنی است و نمی خواهم در کار مدیریت دخالت کنم. ولی اینطور کار کردن خیلی سخت است. فتح الله زاده هم دست تنهاست و نمی تواند یک تنه همه کار کند.

ظاهرا شانس من است!
امیر قلعه نویی با بیان اینکه فصل گذشته در همین موقع استقلال 3 تا 4 میلیارد تومان به بازیکنانش پرداخت کرده بود خاطرنشان کرد: ظاهرا شانس من است که هر جا می روم این مشکلات مالی وجود دارد. وقتی من را آوردند فکر کردم به خاطر توانایی های فنی ام است اما بعد متوجه شدم که چون پول ندارند مرا آورده اند! ما در حال حاضر بدترین شرایط را در استقلال تجربه می کنیم که قطعا روی کیفیت فنی تیم هم تاثیر خواهد گذاشت.

انتقاد باید به تیم ملی کمک کند
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دیدار برابر اردن را به طور کامل ندیده است در تحلیلش از آخرین وضعیت تیم ملی گفت: حتی اگر بپذیریم که تیم ملی مقابل اردن بد بازی کرده است بازهم نباید از این تیم بی مورد انتقاد کنیم. اگر هم قرار است کسی انتقاد کند باید در جهت کمک به تیم ملی باشد نه اینکه یکی بخواهد خودش را مطرح کند.

انتقاد می کنند تا عکس شان چاپ شود
امیر قلعه نویی به انتقاد از برخی اهالی فوتبال که بی مورد عملکرد تیم ملی را زیر سوال می برند پرداخت و گفت: متاسفانه این روزها برخی ها انتقاد می کنند تا عکس شان در روزنامه ها چاپ شود. آنها حرفی نمی زنند که به درد تیم ملی بخورد. بلکه حرفی می زنند که چیزی گفته باشند و عکس شان در روزنامه ها چاپ شود و مطرح شوند. اینها به خاطر خودشان کسی سراغ شان نمی رود اما چون انتقاد می کنند برخی ها می روند سراغ شان.

همه باید به تیم ملی کمک کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال که برخی بازیکنانش در اردوی تیم ملی هستند و تمریناتش را به طور کامل برگزار نمی کند خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که به تیم ملی کمک کنیم. مهم موفقیت تیم ملی است. درست است که مشکلات ئ نقایصی وجود دارد اما ما نباید نقایص و کمبودهایمان را بیندازیم گردن دیگران. الان همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا موفق شود.

جریانی علیه بیک زاده در کار است
سرمربی تیم فوتبال استقلال حمله هایی که این روزها به عملکرد هاشم بیک زاده می شود گفت: می دانم که جریانی در کار است تا برای این بازیکن حاشیه درست کنند. یا اینکه می خواهند به استقلال و این بازیکن ضربه بزنند. وگرنه چه دلیلی دارد که از بهترین بازیکن ما در دیدار برابر پرسپولیس اینقدر انتقاد می کنند.

من سنتی هستم، چرا از کی روش انتقاد می کنند؟
هافبک میانی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دفاع از هاشم بیک زاده گفت: از امیر قلعه نویی انتقاد می کنند که سنتی است، اما حالا که کی روش بیک زاده را به تیم ملی دعوت کرده دیگر چرا از او انتقاد می کنند؟ مگر کی روش هم سنتی است؟ این نشان می دهد که برخی ها قلم شان را فروخته اند و فقط به فکر انتقاد هستند و می خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند.

امیدوارم مشکلات استقلال برطرف شود
امیر قلعه نویی با بیان اینکه استقلال در حال حاضر دو مشکل بزرگ دارد خاطرنشان کرد: ما باید سرعت تیمی مان را بالا ببریم. این مشکلی است که برای ما در شش هفته اول لیگ برتر وجود داشته و باید برطرفش کنیم. ضمن اینکه تعداد موقعیت هایی که برای گلزنی ایجاد می کنیم کم است که باید این مشکل را هم برای ادامه رقابتهای لیگ برتر برطرف کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها