کد خبر: ۷۷۹۴۶
زمان انتشار: ۰۱:۲۵     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
سایت گل - خبر پیشنهاد علی فتح الله زاده به امیر عابدینی برای پیوستن به استقلال باعث تعجب وحیرت بسیاری از اهالی فوتبال شده است. این دو مئیر سالهاست که رابطه خوبی با هم دارند اما همکاری شان در یک تیم فوتبال با توجه به روحیات مشترک و علاقه ای که به در دید بودن دارند تقریبا  غیر ممکن است.

1- در وهله اول این سوال مطرح میشود که فتح الله زاده چه پستی برای عابدینی در نظر گرفته است وبر مبنای ان پیشنهاد خود را ارایه داده است؟ مشاور؟ معاون ؟ کدام پست در باشگاه که در حد استاد باشد؟ نکته این است که فتح الله زاده ( که عابدینی می گوید گفته هر پستی که خواستی ) نمی تواند عابدینی را به هیئت مدیره معرفی کند چون بالاتر از سطح تصمیم گیری اوست.

2-با توجه به مصاحبه های این فصل عابدینی و تمایل زیادی که به حضور در پرسپولیس داشت و البته مشکلاتی که این انتقال را به هم زد ،  داشت این گمانه زنی قوت میگیرد که عابدینی با استفاده از این تعارف رویانیان را با این پیام مواجه کند که هر لحظه ممکن است به تیم رقیب بپیوندد و وتعلل رویانیان شاید منجر به از دست دادن دانش و تجربه و هنر عابدینی برای پرسپولیس شده و این هنر به تیم رقیب انتقال پیدا کند که در نهایت در مصاحبه ای و با تاکید بر اینکه امیر عابدینی یک مدیر پرسپولیسی است امکان حضور خود در تیم ابی پایتخت را منتفی اعلام کرد تا تعصب خود را هم به نوعی اعلام نموده باشد . البته این مصاحبه خطاب به مالکین جدید داماش هم هست. آها باید بدانند مدیرعاملشان را روی دست می برند!

3- اما نکته دیگر ؛ نکند کل ماجرا یک تعارف  اصطلاحا شاه عبدالعظیمی بوده باشد؟ اساسا آیا استقلال می تواند از خدمات یک مدیر پرسپولیسی بهره مند بشود و هواداران و البته پیشکسوتان همیشه در صحنه  به حضور فردی مثل عابدینی با سابقه شدید پرسپولیسی واکنش نشان نخواهند داد؟ شاید هم طرفین با پایان موسم نقل و انتقالات قصد  یک انفجار در روزهای ساکت فوتبال ایران را  داشته اند که البته نسبتا هم موفق بوده اند؛ نمونه اش همین یادداشت! 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها