کد خبر: ۷۷۸۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۰۵ دی ۱۳۸۹

به گزارش 598 به نقل از مهر، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضائیه در نشست ماهانه انجمن اسلامی با اشاره به مطالبه عمومی برای برخورد با سران فتنه ‌تصریح کرد: قوه قضائیه در این زمینه، هیچ کوتاهی نداشته و در این مورد، باید تصمیم و مصالح نظام را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه امروز راهی جز اینکه قانون را محور قرار دهیم، نداریم، افزود: هیچکس نباید، اجازه نقض قانون را داشته باشد زیرا که معتقدیم، اگر این مبنا مورد بی‌توجهی قرار گیرد، کارها بر روال طبیعی خود نمی‌چرخد.

عده‌ای خط تردید، تقلب و خط دشمن را در فتنه سال گذشته دنبال کردند

معاون اول قوه قضائیه در ادامه سخنانش با بیان اینکه تعبیر رهبر معظم انقلاب از جریان فتنه، جاده غبارآلود بود، تصریح کرد:‌ کسانی می‌توانستند این جاده را درست تشخیص دهند که بصیرت داشته باشند.

وی تصریح  کرد: عده‌ای خط تردید، تقلب و خط دشمن را در فتنه سال گذشته دنبال کردند که جای پایی برای حضور دشمن پیدا شد.

‌کسانی که بصیرت داشته باشند می‌توانند دست دشمن را در فتنه88 ببینند

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون، کشور فتنه‌های زیادی را به خود دیده تصریح‌کرد: تفاوت این فتنه با سایر فتنه‌ها در این بود که عده‌ای خواسته یا ناخواسته جای پایی برای دشمن درست کردند زیرا دشمن رسما اعلام کرد از کسانی که جلوی نظام ایستادند، حمایت مالی و تبلیغاتی می‌کنیم و این در حالی بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند ‌کسانی که بصیرت داشته باشند می‌توانند دست دشمن را در این فتنه ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها