کد خبر: ۷۷۷۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون در دور تازه حملات خود علیه مردم نوار غزه 5 فلسطینی را شهید و چندین نفر دیگر را زخمی کرد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز گروهی از شهروندان فلسطینی را در نزدیکی مدرسه‌ای در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه با خمپاره‌های میخی هدف قرار داد.

منابع محلی گفتند که در این حمله دستکم 2 نفر شهید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند همچنانکه نیروهای رژیم اشغالگر از ورود خودروهای امدادرسانی برای انتقال اجساد شهدا ممانعت می‌کردند.

از سوی دیگر تانک‌ها و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز از ورودی ابوریده در شرق روستای خزاعه در شرق شهر خان یونس در میان تیراندازی شدید به منازل شهروندان، به سمت اراضی فلسطینی پیشروی کردند.

بر اساس این گزارش 6 بولدوزر و 3 خودروی سنگین نظامی از ورودی مذکور به سمت منطقه حی العمور در شرق منطقه الفخاری در جنوب شرقی شهر پیشروی کرده و اقدام به پاکسازی و تیراندازی گسترده کردند.

منابع پزشکی فلسطین نیز شب گذشته اعلام کردند که در جریان حمله هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی به گروهی از مبارزان در جنوب شرقی اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه، 3 مبارز فلسطینی شهید و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.

شاهدان عینی گفتند که یک فروند هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی یک موشک به سمت گروهی از مبارزان در نزدیکی تپه مقبوله واقع در جنوب شرقی اردوگاه شلیک کرد که باعث شهادت 3 مبارز و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.

دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت نیز اعلام کرد که این شهدا «خلیل الجربه»(27 ساله) از اردوگاه البریج، «خالد صالح القرم»(23 ساله) از شهر غزه و «زکریا الجمال» نام دارند و حال فرد زخمی شده نیز وخیم است.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی«یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در این حملات هوایی گروهی از فلسطینیان که قصد شلیک موشک به سمت جنوب اسرائیل را داشتند، هدف قرار گرفتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز جنبش حماس را مسئول تنش و ناآرامی در نوار غزه دانست و اعلام کرد این گروهی که هدف قرار گرفتند وابسته به جهاد اسلامی هستند اما حماس مسئول نزدیکی آنها به مرز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها