کد خبر: ۷۷۴۷۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
كارشناس مسائل رژيم صهيونيستي گفت: منصرف شدن اين رژيم از تهديد حمله به ايران به اين علت است كه خود را در مقابل تهران تنها ديد و نتوانست جامعه بين المللي به ويژه آمريكا را براي چنين حمله اي تحريك و با خود همراه كند.
"حلمي الأعرج" روز چهارشنبه در مصاحبه با العالم، تصريح كرد: كابينه رژيم صهيونيستي با يك بحران واقعي مواجه است، زيرا از يك جهت، تمام سعي خود را بكار گرفت تا اذهان عمومي در اسرائيل را براي حمله به ايران آماده كند چون اين گمان بيهوده را داشت كه مي تواند همه جهانيان به ويژه جامعه غرب و آمريكا را هم براي حمله ظالمانه به ايران با خود همراه كند.

كارشناس مسائل رژيم صهيونيستي افزود: از سوي ديگر، رژيم اسرائيل در عمل خود را درقبال حمله به ايران تنها ديد زيرا هم در داخل كابينه و هم در ميان ساكنان سرزمين هاي اشغالي در باره حمله به ايران اختلاف نظر وجود داشت.

الاعرج تصريح كرد: نشست فوق العاده كنيست (پارلمان) كه بنا به خواسته شخص بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اسرائيل برگزار شد ، به منظور بررسي پيشرفت حاصله در برنامه هسته اي ايران و گوش دادن به گزارش رئيس اطلاعات نظامي و روساي ديگر نهادهاي امنيتي اسرائيل بود.

وي از اختلاف شديد در دستگاه هاي سياسي و نيز نهادهاي امنيتي و نظامي اسرائيلي و اختلافات ميان احزاب درباره حمله به ايران و سردرگمي رژيم اسرائيل دراين زمينه خبر داد.

كارشناس مسائل رژيم صهيونيستي گفت: حمله به ايران بدون پاسخ نخواهد ماند و همانطور كه وزير امور خارجه فرانسه گفته بود، اسرائيل درصورت حمله به ايران بايد بهاي سنگيني بپردازد.

وي افزود: احتمال حمله به ايران در شرايطي كه رژيم صهيونيستي خود را تنها مي بيند و حتي نتوانسته آمريكا را درجنگ علني عليه ايران با خود همراه سازد، بعيد به نظر مي رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها