کد خبر: ۷۶۸۷۲
زمان انتشار: ۰۰:۲۷     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ضارب حسین فرکی سرمربی تیم در بازداشت است و برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه فرکی رضایت نمی‌دهد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضارب حسین فرکی در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: این شخص دستگیر شده و در حال حاضر هم بازداشت است تا مراحل قانونی رسیدگی به جرمش طی شود. همه مسئولان استان خوزستان چنین حرکتی را محکوم کرده‌اند و فرکی هم قصد رضایت دادن ندارد.

وی تاکید کرد: این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که این مسابقه پخش جهانی داشت و نگاه دنیا به خاطر اجلاس سران غیر متعهدها به ایران بود. من سالیان سال است که در فوتبال هستم ولی ندیده بودم در استادیوم اهواز سنگی پرتاب شود. این اتفاق نادر بود و ما برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی آنرا کاملا پیگیری می‌کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد درباره پیوستن رضا نوروزی مهاجم فصل گذشته این تیم به نفت تهران هم گفت: من در جریان این موضوع نیستم. فقط شنیده بودم نوروزی دو هفته پیش با نفت تهران صحبت کرده و هفته گذشته هم با پرسپولیسی‌ها مذاکره داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای رضا یک جای خالی گذاشته بودیم. به هر حال جدایی هر بازیکن از فولاد خوزستان ناراحت کننده است ولی شما در هر تیمی که نگاه کنید از یک تا چهار بازیکن از فولاد حضور دارند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها