کد خبر: ۷۶۸۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که فرماندهی ارتش این رژیم یک گردان از کماندوهای خود را در منطقه مرزی با مصر مستقر کرده که 60 درصد آنها را سربازان زن تشکیل می‌دهند.

فارس، کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که فرماندهی ارتش اسرائیل به منظور مقابله با گروه‌های مسلح و جلوگیری از نفوذ پناهندگان آفریقایی از مرز مصر به داخل اسرائیل، یک گردان از نیروهای کماندو خود که 60 درصد آنها زنان هستند، در منطقه مرزی با مصر مستقر کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش فیلمی به مدت 12 دقیقه تمرینات گردان‌های زنان در مرز مصر را به نمایش گذاشت که سربازان زن را با سلاح و تجهیزات پیشرفته جهت اجرای ماموریت‌های خود در منطقه صحرایی واقع در پشت مرز مصر نشان می‌داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که این گردان متخصص در زمینه عملیات گسترده در پشت مرزهای مشترک با مصر کار نظارت بر نفوذ زنان پناهنده آفریقایی به اسرائیل و بازداشت آنها در بازداشتگاه‌ها را بر عهده دارد.

بنابر این گزارش گردان کماندوهای زنان اسرائیل معروف به «گربه‌های صحرایی» از 8 سال پیش از لشگرهای گولانی، جفعاتی و یگان چتربازان تشکیل شد که ماموریت آن مبارزه با تروریسم و مقابله با نفوذ مهاجران غیرقانونی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها