کد خبر: ۷۶۷۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
فرمانده انتظامي تهران‌ بزرگ گفت: مشاركت، همدلي و همراهي شهروندان تهراني ياريگر پليس پايتخت در برگزاري اجلاس غيرمتعهدها بود.
سردار ساجدي‌نيا در گفت‌وگو با ايسنا، در حاشيه شانزدهمين اجلاس كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها ضمن مثبت خواندن اقدامات امنيتي، انتظامي و ترافيكي پليس پايتخت به مشاركت همه جانبه مردم اشاره كرد و گفت: قطعا اين مهم ميسر نمي‌شد مگر با همكاري خوب،‌تعامل سازنده و مشاركت همه جانبه مردم شريف تهران كه لازم مي‌دانم از شهروندان تقدير و تشكر داشته باشم.
 
ساجدي‌نيا همراهي و همدلي سازنده مردم در برگزاري موفق شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران را نشان دهنده بلوغ سياسي – امنيتي شهروندان تهراني و اقتدار پليس دانست و خاطر نشان كرد: به راستي اين موضوع در مقابل چشم جهانيان به نمايش گذاشته شد و همگان شاهد اين اتفاق مهم بودند.
 
رييس پليس پايتخت گفت: فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از زمان ابلاغ ماموريت، برنامه‌ريزي‌هاي خود را در اين خصوص شروع كرد و با به كارگيري كليه توان و امكانات موجود، تمام تلاش و همت خويش را در برگزاري عزتمندانه اين رويداد مهم و بين‌المللي مصروف داشت.
 
وي تصريح كرد: در كنار ساير واحدهاي ناجا با برنامه‌ريزي‌هاي مستمر، دقيق و كارآمد توانستيم امنيت اين اجلاس را تامين كرده و توان پليس را به همگان نشان دهيم.
 
ساجدي‌نيا با مطلوب خواندن وضعيت امنيت شهر تهران در زمان برگزاري اجلاس ادامه‌داد: تلاش‌هاي خستگي‌ناپذير سربازان ولايت‌مدار مجموعه پليس پايتخت و برنامه‌ريزهاي دقيق و موثر قرارگاه امنيتي تهران و اقدامات مناسب اين قرارگاه در پيش‌بيني و پيشگيري از حوادث سوء‌احتمالي موجب شد تا پليس ضمن تامين امنيت و نظم اين اجلاس به انجام وظيفه ذاتي خويش كه همانا برقراري نظم و پيشگيري از وقوع جرم است نيز بپردازد، به گونه‌اي كه در طول 15 روز گذشته شاهد كاهش 30 درصدي جرايم بوده‌ايم.
 
وي با بيان اينكه طبيعتا برگزاري چنين اجلاس در هر كجاي دنيا كه باشد بدليل تامين امنيت آن محدوديت‌هايي از جمله ترافيك را به دنبال دارد، خاطر نشان كرد: خوشبختانه شهروندان محترم تهراني به مانند هميشه اين بار نيز پليس را ياري كردند.
 
ساجدي‌نيا گفت: پليس همواره خدمتگزار مردم بوده و هست و هر كجا كه پليس و مردم در كنار هم قرار گرفته‌اند، افتخارات شگرفي خلق شده كه برگزاري سرافرازانه و توام با امنيت و آرامش اين اجلاس نمونه اخير اين همدلي است.
 
رييس پليس پايتخت از فرماندهان ناجا، قرارگاه امام‌علي (ع) از تلاش تمامي عوامل اجرايي، امنيتي، نظامي و انتظامي، سپاه، بسيج هميشه در صحنه، سربازان گمنام امام زمان (عج)، ساير نهادهاي خدمتگزار و همچنين ساكنان محلات همجوار ساختمان اجلاس و شهروندان تهراني كه با همكاري، تعامل، همراهي و مشاركت خوب خود پليس را در تامين امنيت اين رويداد مهم، تاريخي و بين‌المللي ياري كردند، صميمانه تقدير و تجليل كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها