کد خبر: ۷۶۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۳۰ آذر ۱۳۸۹
رئيس سابق مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حمايت‌هاي مجلس از دولت در مورد قانون هدفمندشدن يارانه‌ها گفت: قطعا حمايت مجلس از دولت در روند اجراي قانون هدفمندشدن يارانه‌ها ادامه دار خواهد بود.

غلامعلي حدادعادل نماينده مردم تهران و رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، با اشاره به آغاز اجراي قانون هدفمندشدن يارانه‌ها، گفت: هدفمندشدن يارانه‌ها يك نياز قطعي در اقتصاد كشور است؛ دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائيه همه بايد دست به دست يكديگر دهند تا اين قانون به بهترين شكل ممكن اجرا شود.

وي با اينكه در قبال اجراي اين قانون هر كس يك وظيفه برعهده دارد، اظهار داشت: دولت، مجلس، مردم و قوه‌قضائيه هر كدام در اين باره وظايف جداگانه خود را برعهده دارند،

"معتقدم اين طرح يك گام بسيار موثر براي اصلاح عيوب اصلي اقتصاد كشور است ".

نماينده تهران در مجلس تصريح كرد: مجلس پيش از اين نيز از اجراي اين قانون حمايت كرده بود البته در روزهاي اخير نيز نمايندگان با امضا بيانيه‌اي حمايت خود را اعلام كرده‌اند.

حدادعادل اضافه كرد: به طور طبيعي يك نحوه پشتيباني از دولت در اين زمينه، نظارت بر حسن اجراي اين قانون است تا اگر در بخشي نقصي پديد آمد با نظارت، نمايندگان مي‌توانند آن را به دولت تذكر دهند تا قانون به بهترين نحو ممكن اصلاح شود.

وي در ادامه گفت‌وگوي خود با فارس اظهار داشت: قطعا حمايت مجلس از دولت در روند اجراي قانون هدفمندشدن يارانه‌ها نيز ادامه دار خواهد بود چرا كه همه به نتايج اين طرح چشم دوخته‌اند؛ ما اميدواريم كه اين طرح به خوبي اجرا شود. همانطور كه تا اين مرحله درباره اين قانون تدبير شده پس از اين تدبير‌ها بايد ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها