کد خبر: ۷۶۵۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۳۰ آذر ۱۳۸۹
نامه سرگشاده خطاب به رئيس فراكسيون روحانيون مجلس:
پس از سخنان روشنگرانه ی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در روز عاشورا و احضار ایشان به فراکسیون روحانیون مجلس و همچنین اظهار نظر تأمل برانگیز محمد تقی رهبر در این خصوص، جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و حاضرین در این جلسه با صدور بیانیه ای نسبت به این اقدام عجیب، واکنش نشان دادند.


به گزارش پایگاه 598، پس از سخنان روشنگرانه ی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در روز عاشورا و احضار ایشان به فراکسیون روحانیون مجلس و همچنین اظهار نظر تأمل برانگیز محمد تقی رهبر در این خصوص، جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و حاضرین در این جلسه با صدور بیانیه ای نسبت به این اقدام عجیب، واکنش نشان دادند، متن این نامه سرگشاده به شرح ذیل می باشد.




باسلام                                  

سخنان تعجب برانگيز شما در پاسخ به سخنان انقلابي وعاشورايي حجت الاسلام پناهيان را خوانديم .نمي دانيم به اين سخنان بخنديم يا گريه كنيم. كار ما با برخي از شما نمايندگان اصولگرا از گريه گذشته است.

رئيس فراكسيون روحانيون مجلس

اين روزها گويا برخي از مسئولين كاري بجز احضار ندارند و در برابر كوچكترين انتقاد اول پاسخي كه به يادشان مي آيد احضار است.خنده ما براي همين است كه اي كاش زودتر اين واژه به زبانتان مي افتاد، مي‌گويي كجا ، آنجا كه هاشمي رفسنجاني نامه بدون سلام به آقا زد، يادتان هست كه! آنجا كه عفت مرعشي در كمال وقاحت در حسينيه جماران و جلوي صندلي حضرت روح‌ا... اعلام شورش خياباني داد يادتان كه هست! آنجا كه هاشمي براي شورشگران در پشت تريبون مقدس نماز جمعه اشك ريخت يادتان كه هست! چرا از هاشمي توضيح نمي خواهيد كه چرا مهدي پسرش را تحويل دستگاه قضا نمي دهد. ما مي دانيم چرا. شما هم

هاشمي را احضار كنيد تا متوجه شويد !به اين ليست خيلي ها را ميشود اضافه كرد بگذريم!

نماينده ملت

اين چه شيوه اي است كه دارد باب مي شود.آيا اگر كسي كوچكترين انتقادي كرد بايد سريعا اورا احضار كرد و از او توضيح خواست. به جاي احضار منتقدين كمي به اين انتقادها فكر كنيد!

اين يك ساله عملكرد پس از فتنه خودتان را مقابلتان قرار دهيد وكمي هم مثل ما به خودتان بخنديد!

برادر

اگر شما و برخي از دوستانتان انقلابي بوديد. همان روزي كه سران فتنه مقابل حكم شوراي نگهبان كه حضرت امام آن را حكم خدا مي‌داند. قاطعانه و انقلابي عمل مي كرديد و كفن پوش به خيابانها مي‌آمديد و مثل مولايمان خامنه‌اي جانتان را سر دست مي گرفتيد كار به عاشورا نمي كشيد .قبول داريد! نداريد شما هم

از مردم سوال كنيد. چگونه تحمل مي كنيد "بي‌مقداري"، نظام خميني را فرعوني بداند و شما سكوت كنيد و حتي يك داد هم نزنيد. چگونه تحمل مي كنيد! دريغ از يك مصاحبه، فرياد، كفن‌پوشي پيش كش حاج آقا! 9دي نشان داد برخي از شما نمايندگان چقدر از مردم عقبيد. اگر يادتان رفته عكسهايش موجود است بد نيست نگاه كنيد و كمي دوباره به خودتان بخنديد!

برادر نماينده

گفته‌ايد نظر خواستن از مردمي كه پاي سخنراني نشسته‌اند اشتباه است چرا كه مردم ايران 70 مليون نفر هستند و اين مستمعين تنها بخشي از اين ملت هستند و لذا اين نظر سنجي را قبول نداريد! مگر در تمامي نظرسنجي‌ها از 70 مليون ملت نظر مي خواهند .

حاج آقاي رهبر

اما آن قسمت از مصاحبه‌تان كه آتش به جانمان زد آنجا بود كه گفته‌ايد برخي از مردمي كه پاي سخنان پناهيان نشسته بودند بي سواد بوده‌اند لذا تاييدشان از سخنان شما ارزش ندارد! از اين اهانت به عزاداران ابي‌عبدا... استغفار كنيد .اگر عملكرد شما را تاييد مي كردند آن وقت با سواد مي شدند! حاج آقا اين‌ها كه شما بي‌سوادشان مي خواني همان كساني هستند كه 9دي عمرسعدها، طلحه ها و زبيرهاي انقلاب اسلامي را به جهنم فرستادند. ملت در بيت آقا پس از سخنان پناهيان همان شعاري را سر دادند كه در دانشگاه تهران سر دادند (خواص بي بصيرت مايه ننگ ملت) نكند از نظر شما اينها هم بي‌سواد هستند.

راستي چه خوب شد اين مصاحبه را كرديد. مدتها بود مي خواستيم اين حرفها راباشما بزنيم .دست شما دردنكند! از اين كارها باز هم انجام بدهيد با شما زياد حرف داريم. منتظر مصاحبه هاي بعدي شما هستيم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
BRAZIL
۱۶:۴۱ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
پناهیان اگه راست میگفت همین حرف را تو بیت رهبری میزد اونوقت اگر تائید میشد حرف شما درست بود-
اما اونجا یه حرف دیگه زده اینجا یه حرف دیگه-
البته دانشجوها هم راست گفتند مگر برای انتخابات از همه رای گرفتند-یه عده رای دادن همون رو ضربدر چند میلیون کردند شد محمود جون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
لازم نیست که هاشمی برود مجلس ، هاشمی هروقت لازم دید مجلس رو احضار می کند تشخیص مصلحت .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
این رفتارها چیزی از حقانیت کلام پناهیان نمی کاهد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۹ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
به این آقا بگویید اکثر جوانان و افرادی که پای منبر استاد پناهیان مینشینندیا دکتر،مهندس، پژوهشگرودانشجو هستند، اگر یک بار توفیق حضور داشته باشید متوجه می شویید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
معلوم شد لا اقل ایشان از خاندان هاشمی چیزی نگرفته،وگر نه ایشان هم سکوت میکرد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
دمتون گرم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۳۰ آذر ۱۳۸۹
۰
۰
گوئیاباورنمیداریدروزداوری؟سری به صحیفه امام بزنیدخیلی ازنامه هابی سلام است. چرا عمل خلاف انسانیت احمدینژادکه دربرابر50میلیون بیننده به هاشمی تاخت وچنددقیقه اجازه دفاع به اوندادندرامباح میدانید ولی نامه بی سلام هاشمی راپیراهن عثمان میکنید/ای دین بدنیافروشان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
با این کارها حقانیت و درست کاری حاج آقا بیشتر نمایان شد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
پناهيان كسيست كه دقيقا در مسير ولايت حركت ميكند. خداوند نگهدار اين فيلسوف ولايت مدار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۷ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
سلام.واقعا ممنون از این مطلبتون. حاج علیرضا از مجاهدترین و بصیرترین افراد حال حاضر جامعه ماست.
و همچنین بعضی از نماینده‌های مجلس هم از بی مقدارترین افراد حال حاضر جامعه ما...
زنده باد حاج علیرضا....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام
دم شما گرم
يكي نيست بزند تو سر اينها تا يادشان بيايد زمان انتخابات كه مدام مي گويند همه ملت با سواد و با شعور ند اما چه شده الان بي سواد شده اند؟
حاج آقا پناهيان ما تا آخر پشت شما هستيم اگر جرات دارند شما را احضار كنند!!!
مطمئن باشيد ما ملت بي سواد تا آخرين لحظه دست اين .... بي بصيرت را از اين آب و خاك كوتاه مي كنيم.
انشاء الله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
فکر نکنیبد داستان پناهیان تقلب در انتخابات ومشایی بازی واین جور چیزاست که ما عاشقان ولایت هیچی به شما نگیم . وای به روزی که دیگه مصلحت نباشه ما فتنه گران را تحمل کنیم اون وقت حکم مفسد فی الارض امام رو ما جرا می کنیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۶ - ۰۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
این فتنه به ظاهر ویرانی به بار اورد . ولی در اصل یک هدیه ی الهی بود که ورق نفوذی های شیطان رو برای مومنین روکرد . که در موقع لازم ادمشونو بشناسن و رودست نخورن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
مردم اصفهان میدانند تقی رهبر مهره هاشمی رفسنجانی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۰۲ دی ۱۳۸۹
۰
۰
ما ملت بی سواد اعلام می کنیم، تا زمانی که ریشه ی نوکران استکبار را از این مملکت نکنیم، بی خیال نمی شویم!

امضا: یک بی سواد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۶ - ۰۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
این چه وضعی است؟! چرا با استوانه ها اینگونه برخورد می کنید؟! مگر نمی دانید که اینها حق استوانگی و حق مالکیت اموال وقف شده را دارند؟! مگر نمی دانید که بعد از خدا این استوانه ها پر زورترین مردمند؟!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۵ - ۰۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
حجت الاسلام شیخ علیرضا پناهیان برای تمام مردم ما به خصوص جوانان نامی آشناست.

این روحانی بسیجی از سن پانزده سالگی با حضور در میان اعضا گروهك منافقان با استدلالات خود سعی در تنبه آنان داشت و در ایام پر افتخار دفاع مقدس نیز چون خیلی از غیورمردان بسیجی این مرز و بوم در جبهه ها بوده و پس از جنگ نیز چون چریكی فرهنگی از این محفل به آن محفل و از این مسجد به آن مسجد تمام تلاشش را برای اینكه سرباز خوبی برای امامش باید متمركز كرد و چون دیگران به بهره دنیای خود نپرداخت .

تیز نگری و دقت نظر وی به حدی بود وقتی كه دولتمردان رفسنجانی و خاتمی شخصی چون سروش را از حمایت مادی و معنوی برخوردار می كردند وی از سال 70 فریاد بر آورد كه دلیل دارم كه سروش عامل انگلیس وسیای آمریكا است كه اهل لحیه و صاحب منسبان به وی پوزخند متكبرانه می زدند.

پناهیان را همه می شناسند ولی چون سر سفره گروه هها و احزاب مدعی اصول گرایی ننشست و منبر سفارشی برای آنان تا به حال نرفته و وامدار هیچ یك از خواص پر مدعا نشده است وفقط كلام وضربان قلبش به دنبال خواست امامش آیت الله العظمی خامنه ای بوده است یقه سفیدان مقدس مآب وی را كوچك شمرده و قائلند كه گنده تر از دهانش سخن می گوید. همانهایی مدعی این سخند كه با سران فتنه گل می گویند ومی شنوند و چاپلوسانه تملق اشراف برآمده از دل انقلاب را می گویند و در سال گذشته به جای اینكه خود را چون وی خرج راه انقلاب وشهیدان كنند ریش های شانه كرده خود را در دست فشردند و به منبر بی امام خود چسبیدند و حتَی دعای برای نظام را هم برای مصلحت ترك كردند ولی آقا شیخ علیرضای ما مثل همان وقت هایی كه در دوكوهه فریاد سلاح و صلاح برای رزمندگان داشت در میدان فتنه آمده و روشنگری می كند .

ولی بی ... در مجلس به نام اصول گرایی و متإسفانه در كسوت روحانیت به وی جسارت كرده و وی به بارگاه مجلس احضار می كنند. این است حكایت خواصی كه همش بد عمل كرده اند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۸۹
۰
۰
http://adlali.mihanblog.com/post/498
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۱۱ - ۰۴ دی ۱۳۸۹
۰
۰
به این اقایان به اصطلاح باسواد بگویید عزاداران ابا عبدالله بی سواد نیستند بی سواد انانی هستند که چشمشان به گوش احزاب است تا انها نخواهند از هیچ چیز دفاع نمی کنند بگویید ما ولایت مداران منبر همین امثال پناهیان ولایی غیر وابسته را به صدتا شماها محافظه کاران ترجیح میدهیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۰۴ دی ۱۳۸۹
۰
۰
توجه ....توجه
اینها از اینکه پناهیان در دانشگاه امام صادق اصولگرایان حسود نسبت به احمدی نژاد را از جمله ریزش های فتنه های آینده دانسته است خشمگین شده اند...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۶ - ۰۶ دی ۱۳۸۹
۰
۰
موافقم با این بیانیه .
و احسنت بر حجت الاسلام پناهیان .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۶ - ۰۷ دی ۱۳۸۹
۰
۰
خدا خیرتان بدهد هاشمی خود را بالاتر از ملت و عصاره ملت می داند زهی خیال باطل احضار هاشمی!!! کدوم یکی از این نماینده ها .... داره اقدام کنه همون کله گندشون که از همپالگی های هاشمی است (لاریجانی) هم نمیذاره.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۶ - ۱۰ دی ۱۳۸۹
۰
۰
ببخشیدا عزیران. هر کی ندونه من خودم به چشم خودم دیدم که ایشون از قبال این منبرایی که رفته و حرفایی که زده چه خونه و زندگی برا خودش توی شهرک قدس قم بهم زده. پارسال تابستون خودم برای سرویس کولر گازی های خونش رفتم. دمش گرم چی ساخته بود این شیخ شما. از قدیم گفتن نه قم خوبه نه کاشون , لعنت به هر دو تاشون !!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۰
۰
حاجی دستت درست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۹ - ۱۸ دی ۱۳۸۹
۰
۰
احمق جون هم قم خوبه هم کاشون لعنت بردشمناشون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها