کد خبر: ۷۶۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۳۰ آذر ۱۳۸۹
با آغاز طرح بزرگ هدفمند سازي يارانه ها پايگاه هاي وابسته به سران فتنه 88  در دانشگاه درصدد سياه نمايي و مخدوش كردن اين طرح هستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»، انجمن قانون شكن تهران در نشريه رسمي خود "اندكي صبر سحر نزديك است" در اولين گام به سبك سايت هايي چون بي بي سي فارسي و صداي آمريكا به سياه نمايي پرداخته است.

در اين نشريه در مطلبي تحت عنوان "مكن اي صبح طلوع!" به سياه نمايي عليه هدفمند سازي يارانه ها پرداخته و سعي داشته تا بار نظامي و امنيتي به اين طرح دهد.

در قسمتي از اين مطلب به صورت كاملا مشابه اخبار بي بي سي فارسي آمده است كه:«هنوز دقايقي از پخش سخنان رئيس دولت در سيماي جمهوري اسلامي نگذشته بود كه تهران شاهد صف هاي طولاني در برابر پمپ بنزين ها و....»

اين سبك پوشش خبر آغاز هدفمند سازي و سعي در القاي ناهماهنگ جلوه دادن مردم و دولت علاوه بر ارگان انجمن قانون شكن تهران توسط وزارت خارجه هاي رژيم صهيونيستي، آمريكا و انگليس در رسانه هايي چون راديو فردا و صداي آمريكا و بي بي سي فارسي ديده مي شود.

به نظر با توجه به روابط تنگاتنگ انجمن تهران با شخص محمد خاتمي و افراد راديكال جبهه منحله مشارك و سازمان منحله مجاهدين دليل اين نوع موضع گيري در مقابل طرح هدفمند كردن يارانه ها است.

قابل ذكر است در شماره يكشنبه 28آذر 1389علاوه بر حمله به هدفمند كردن يارانه ها با حمله به مداحاني همچون منصور ارضي وي را به شدت مورد هجمه قرار داده اند.

قابل ذكر است منصور ارضي به علت حمله شديد در ايام فتنه به افرادي چون خاتمي و موسوي مورد نفرت حاميان اين افراد است و اين خود بهترين دليل براي هجمه به روضه هاي سياسي منصور ارضي است.

شايان ذكر است در صفحه دوم اين نشريه نيز كاريكاتوري كشيده است كه مربوط به نشريات زنجيره اي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها