کد خبر: ۷۶۰۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رسانه‌ها در ایام برگزاری اجلاس تهران با فعالیت‌های خبری مناسب باید تحریم‌های خبری رسانه‌های غرب را بشکنند و با انتشار اخبار صحیح و درست از پخش شایعه توسط رسانه‌های غربی جلوگیری کنند.
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: برخی از کشورهای غربی و افرادی که دست‌پرورده آمریکا هستند در سازمان‌های بین‌المللی حرف از حقوق بشر و ضد تروریست می‌زنند اما خودشان تروریست هستند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جنبش غیر متعهد‌ها جان بگیرد فعالیت‌های خوبی را می‌توانند انجام دهند به شرطی که واقعا غیر متعهد و به فکر مردم و ملت‌ها باشند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان رسانه‌های خبری نیز به انتشار اخباری که در آن تصویری از ظلم به مردم نباشد علاقه دارند.
 
وی تاکید کرد: رسانه‌های غربی و آمریکایی به دنبال خراب کردن و تحریم خبری این اجلاس در ایران هستند، بنابراین رسانه‌های داخلی وظیفه دارند اخبار این رویداد مهم را سریع و صریح در سطح جهان مخابره کنند تا همه مردم از روند برگزاری این اجلاس آگاهی داشته باشند.
 
آقاتهرانی اضافه کرد: رسانه‌ها در ایام برگزاری اجلاس تهران با فعالیت‌های خبری مناسب باید تحریم‌های خبری رسانه‌های غرب را بشکنند و همچنین با انتشار اخبار صحیح و درست از پخش شایعه توسط رسانه‌های استکباری جلوگیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها