کد خبر: ۷۵۹۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
عهد نامه ای که روی یک بنر بسیاربزرگ نوشته شده و طی آن بازیکنان با امضای خود قول دادند هرطور شده قهرمان لیگ برترشوند
گل؛ جلسه محمد رویانیان با بازیکنان واعضای تیم پرسپولیس حدود یک ساعت طول کشید. در این جلسه که حتی اعضای کادر پزشکی هم حضور داشتند به غیر از علی کریمی،کنعانی و عابدزاده بازیکنان غایب در تمرین امروز، احمد ناجی مربی گلرها هم غیبت داشت.
این جلسه پشت درهای بسته سالن کنفرانس ورشگاه درفشی فر برگزار شد اما دربیست دقیقه پایانی ،خبرنگاران و عکاسان شاهد صحنه های جالب توجهی بودند. اتفاق مهم یا به عبارتی خروجی این جلسه امضای عهدنامه قهرمانی توسط کلیه بازیکنان بود.عهد نامه ای که روی یک بنر بسیاربزرگ نوشته شده و طی آن بازیکنان با امضای خود قول دادند هرطور شده قهرمان لیگ برترشوند.
شوخی های جالب رویانیان با اعضای تیم و روی فرم بودن او بعد از این جلسه هم تمام حاضران در محل را شگفت زده کرده بود. رویانیان بعداز جلسه شوخی عجیبی با فیدالگو مربی بدنساز تیم داشت و یک فن کشتی به او زد که تعجب کادر فنی را درپی داشت.
وقتی نوبت به رویارویی مدیر عامل با مانوئل رسید ژوزه خطاب به رویانیان گفت:من۶۶ سال دارم .من را بغل نکن چون کمرم درد می گیرد!
جالب تر اینکه با هرحرکت عجیب رویانیان وشوخی های او با اعضای کادر فنی ،بازیکنان برای او دست می زدند وشادی می کردند که این حرکت هم در نوع خود عجیب بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها