کد خبر: ۷۵۷۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه کننده برنامه نود قصد دارد در برنامه دوشنبه شب خود با استفاده از گزارش‌هایی که گزارشگران این برنامه از جریان دیدار استقلال و پرسپولیس تهیه کردند ویژه‌برنامه ای را آماده کنند تا تمامی اتفاقات این برنامه به صورت ریز بررسی شود، منابع آگاه خبری نزدیک به شبکه سوم با تائید این خبر مدعی شدند این برنامه به یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های نود تبدیل خواهد شد.

به گزارش رجانیوز پس از تساوی هفتاد و پنجمین دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر عادل فردوسی پور و همکارانش تصمیم گرفتند برای آن که عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس را به صورت ویژه نقد و بررسی کنند به همین دلیل دوشنبه شب حجم قابل توجهی از زمان برنامه نود به دیدار این دو تیم اختصاص خواهد یافت.

گفته می‌شود در این برنامه عادل فردوسی‌پور قصد دارد موضوع درگیری تماشاگران استقلال و پرسپولیس در جریان بازی را به تصویر بکشد، از سوی دیگر موضوع عدم مصاحبه بازیکنان ملی پوش دو تیم نیز به صورت ویژه بررسی خواهد شد که برخی منابع خبری مدعی شدند اگر مجوزهای لازم به فردوسی پور داده شود وی انتقاد صریح از عملکرد ملی پوشان دو تیم را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

از دیگر آیتم های احتمالی برنامه نود این هفته می‌توان به درگیری جواد نکونام و محسن بنگر اشاره کرد،فردوسی‌پور با در اختیار داشتن فیلم درگیری این دو بازیکن استقلال و پرسپولیس که منجر به فحاشی هواداران استقلال به محسن بنگر شد بنا دارد این موضوع را به صورت ویژه بررسی کند تا پشت پرده این درگیری روشن شود.

گفته می‌شود چنانچه تا زمان اجرای برنامه نود حکم کمیته انضباطی در خصوص تخلفات صورت گرفته در دربی پایتخت اعلام نشود ،اسماعیل حسن زاده را به عنوان میهمان تلفنی روی خط بیاورد و درباره دلایل تاخیر کمیته انضباطی در صدور رای از وی سوالاتی را مطرح کند.

گفت و گو با محمد رویانیان و علی فتح الله زاده نیز از دیگر برنامه‌های عادل فردوسی پور برای برنامه این هفته نود است،گویا فردوسی پور از تماشای برنامه شنبه شب شبکه جهانی جام جم که با حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رو آنتن رفت بنا دارد در خصوص مشکلات مالی این دو باشگاه با آنها گفت و گو کند.

اما شاید جنجالی‌ترین آیتم برنامه نود به موضوع اختلاف امیر قلعه نویی و سید احمد روسلی نژاد اختصاص داشته باشد.پس از این که موضوع اختلاف شدید امیر قلعه نویی و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در رسانه های گروهی مطرح شد دست اندرکاران برنامه نود تصمیم گرفتند این موضوع را به عنوان یک سوژه جنجالی پیگیری کنند تا شایعات روزهای اخیر مبنی بر ملاقات محرمانه رسولی نژاد و مظلومی به این ترتیب پیگیری شود.

هرچند هنوز کنداکتور نهایی برنامه برای روز دوشنبه آماده نشده است اما گفته می‌شود عادل فردوسی پور از عصر امروز با رایزنی فراوان به دنبال کسب مجوزهای لازم برای پرداختن به اتفاقات حاشیه‌ای دربی است که البته بعید به نظر می‌رسد مدیران شبکه سه سیما مانع از پخش این اتفاقات شوند مگر این که اتفاقات خاصی رخ بدهد.  

به نظر می‌رسد پس از گذشت سه روز از زمان برگزاری دیدار حساس پایتخت که با بازی ضعیف دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید بار دیگر موضوع ریخت و پاش های فراوان این باشگاه‌ها با پخش برنامه نود داغ شود و یک بار دیگر موج اعتراض ها از سوی اقشار مختلف مردم دیده شود، بدون تردید برنامه این هفته نود در صورت پخش این آیتم های به یک برنامه جنجالی تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها