کد خبر: ۷۵۶۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما دو هفته است که در نتیجه گیری ناکام هستیم ولی بدشانسی‌های ما این هفته با شکست دادن پرسپولیس تمام می‌شود.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شکست فولاد خوزستان برابر راه آهن تصریح کرد: هر دو تیم بازی قدرتی و زیبایی را به نمایش گذاشتند ولی متاسفانه بازیکنان ما از چند فرصت خوب گلزنی خود استفاده نکردند و به همین دلیل مغلوب قانون نانوشته فوتبال شدیم.

وی با اشاره به اینکه علی دایی به خاطر اعتراض‌های شدیدش نسبت به قضاوت غلامرضا جباری داور این مسابقه می‌توانست اخراج شود، خاطرنشان کرد: دایی مدام به داور اعتراض می‌کرد. وقتی اعتراضات به صورت مستمر در طول بازی آن هم از طرف شخصی مثل دایی وجود داشته باشد قطعا در عملکرد داور بی تاثیر نخواهد بود. به نظرم هر مربی دیگری به جای دایی بود از زمین اخراج می‌شد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: ما برای باخت فولاد دنبال بهانه نیستیم اما یکی از بازیکنان راه آهن برای گرم کردن پشت دروازه ما رفت و مدام برای گلر ما مشکل ایجاد می‌کرد. من این مسئله را دو بار به ناظر بازی تذکر دادم ولی آلبرت گریگوریان گفت که بازیکن راه آهن فقط مشغول گرم کردن است.

وی ادامه داد: بازیکن راه آهن کار را به جایی رساند که حتی پشت دروازه ما درگیری ایجاد شد. حتی من شنیدم غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ که در ورزشگاه حضور داشت از جایگاه با ناظر مسابقه تماس گرفته  و به او گفته است که چرا بازیکن راه آهن را از آن منطقه دور نمی‌کنند.

ابن قاسم در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی با پرسپولیس گفت: قطعا بازی ما با پرسپولیس تماشایی خواهد بود. فولاد دو هفته است که در نتیجه گیری ناکام است و فکر می‌کنم بدشانسی‌های ما با پیرزی مقابل پرسپولیس تمام شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان هفته گذشته و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر برابر راه آهن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. فولاد روز چهارشنبه این هفته در اهواز میزبان پرسپولیس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها