کد خبر: ۷۵۶۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، آرا و احکام جديدي صادر کرد.
به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، بر اساس گزارش ناظر داوري و ناظر بازي در ديدار تيم هاي پرسپوليس و صباي قم در هفته چهارم ليگ برتر که 15 مرداد91 برگزار شده بود، تماشاگران پرسپوليس از دقيقه 85 بازي عليه داور بازي تخلفات متعددي را مرتکب شدند که بر اين اساس اين باشگاه به پرداخت 4 ميليون تومان جريمه نقدي محکوم شد.

لازم به ذکر است اين راي ظرف مدت يک هفته پس از رويت قابل تجديد نظر در کميته استيناف است و اضافه مي شود در صورت عدم اعتراض باشگاه پرسپوليس و يا قطعي شدن مجازات فوق، يک جلسه محروميت تعليقي تماشاگران پرسپوليس که توسط کميته استيناف لحاظ شده بود بر اساس مقررات اعمال و اجرا خواهد شد.


همچنين بر اساس گزارش ناظر بازي و ناظر داوري ديدار تيم هاي نفت تهران و پيکان، علي شاه جاني تدارکات تيم نفت تخلفاتي عليه داوران مرتکب شد که بر اين اساس، وي ده ميليون ريال جريمه شد. تيم پيکان هم در نيمه دوم با يک دقيقه تاخير وارد زمين شد که بر اين اساس اين تيم سه ميليون ريال جريمه شد. بازيکنان تيم پيکان هم در طول بازي بارها و بارها عليه داوري اعتراض کردند که کميته انضباطي با تذکر به تيم پيکان اعلام مي کند در صورت تکرار، اين تيم با جرايم سنگين تر مواجه خواهد شد.


راي صادره درباره متخلفان ديدار نفت تهران و پيکان قطعي است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها