کد خبر: ۷۵۶۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
پرده برداری هفته نامه المنار از جلسه مقامات امنیتی سعودی و آمریکا:
در نشستی که در روزهای گذشته با حضور مقامات امنیتی آمریکا و عربستان سعودی برگزار گردید مقامات سعودی تنها راه مقابله با ایران و تشدید فشارهای بین المللی را به ایران حمله به خط مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اعلام نمودند. این گزارش ها تاکید دارند که عربستان امروز با قوت و قدرت بیشتری در نشست هایی که با هدف هماهنگی امنیتی بین آمریکا، رژيم صهیونیستی و دیگر کشورهای خاورمیانه برگزار می شود، بر از بین بردن گروه های مقاومت در منطقه تاکید دارد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، در نشستی که در روزهای گذشته با حضور مقامات امنیتی آمریکا و عربستان سعودی برگزار گردید مقامات سعودی تنها راه مقابله با ایران و تشدید فشارهای بین المللی را به ایران حمله به خط مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اعلام نمودند.

هفته نامه فلسطینی المنار در خصوص جزئیان این جلسه نوشت: گزارش ها و تحقیقات انجام شده در مراکز پژوهشی کشورهای اروپایی حاکی از آن است که تبادل تهدیدات بین ایران و رژیم صهیونیستی تاثیراتی با ابعاد میدانی و مرتبط با شرایط نظامی آینده خاورمیانه دارد.

این گزارش ها تاکید دارند که عربستان امروز با قوت و قدرت بیشتری در نشست هایی که با هدف هماهنگی امنیتی بین آمریکا، رژيم صهیونیستی و دیگر کشورهای خاورمیانه برگزار می شود، بر از بین بردن گروه های مقاومت در منطقه تاکید دارد.



همچنین اسلام تایمز نوشت: در این راستا آل سعود از هیچ اقدامی دریغ نکردند بلکه شاهدیم که "شیخ احمد الاسیر" که ارتباط تنگاتنگی با رژیم آل سعود و وهابی های این کشور دارد، اکنون به نیابت از عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا از رهگذر ایجاد تقابل شیعی- سنی بحران جدیدی را در لبنان به وجود آورد. هدف " شیخ الاسیر" وارد کردن حزب الله به ورود یک جنگ داخلی و زمینه سازی بعدی برای خلع سلاح حزب الله بود.

کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که پیدایش ناگهانی این شیخ فتنه گر سلفی در عرصه سیاسی لبنان نتیجه شکست طرح آمریکا و متحدان غربی و عربی و ترک این کشور برای سرنگونی سریع دولت بشار اسد بود، زیرا ادامه مقاومت دولت سوریه سبب شده تا آمریکا و رژیم صهیونیستی فاز دوم طرح خود را در لبنان عملیاتی کنند.

این در حالی است که رسانه های عربستان، قطر، رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز تحرکات مشکوک این شیخ سلفی را به شکل وسیعی پوشش خبری می داده و از وی به عنوان یک عنصر مذهبی اصلاح طلب یاد می کنند.

در پایان باید گفت که همه این اقدامات و تنش هایی که اخیرا در لبنان به وجود آمده و هنوز هم ادامه دارد، همه و همه ناشی از دسیسه های جدیدی است که غرب و همپیمانان صهیونیستی و عرب آن برای ضربه زدن به حزب الله در پیش گرفته اند که البته مانند همه توطئه های پیشینشان بی نتیجه خواهد ماند و با شکست سنگینی روبه رو می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها