کد خبر: ۷۵۱۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
واقعیت این است که با وجود همه حساسیتها دربی استقلال و پرسپولیس همه موجودیت فوتبال ایران نیست
انتزاعی

سایت گل - فردا  روز برگزاری  داربی 75 است و همه رسانه های مکتوب و سایبر و خبری و تصویری هم و غم شان را برای تکرار داستانهای این بازی گذاشته اند.
اما یک نکته را از یاد نبریم اینکه هر آنقدر که داربی برای طرفداران سرخابی جذاب است ؛ ممکن است برای دیگران چنین نباشد. بسیاری از هوادرارن سایر تیمها  از این بازی لذت نمی برند، آن را غلو شده می دانند، کیفیت فنی اش را پایین می دانند، هیجانش را کاذب تلقی می کنند و از مقایسه آن با ال کلاسیکو می خندند.
جالب اینکه  رسانه ها هیچ برنامه ای برای این قشر از مخاطبان فوتبال ندارند و وقتی داربی فرا می رسد هیچ توجهی به کسانی که صرفاً علاقه مند تیمهای شهرشان هستند ندارند که این مسئله  نوعی تنفر را از داربی برای چنین افرادی فراهم می آورد و آنها آرزو می کنند ای کاش این بازی زودتر بیاید و برود و هیاهوی کاذبش  خیلی زود خاتمه یابد.
شما هم اگر دل خوشی از دربی ندارید می توانید در اینجا در این باره بنویسید. سپاهانی ها ، تراکتوری ها ، ملوانی ها و بقیه... چرا شما این رقلبت را دوست ندارید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حالا حالاها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
سلام، از این همه جار وجنجال واسه این دربی در تعجبم. آخه این دو تا تیم که تا تونستند از پول بیت المال خرج کردند و هیچ نشاط تیمی تو بازیاشون نیست و بازی های با کیفیتی هم ارائه نمیدند. آخه یکی نیست بگه این دوتا تیم تو این چند ساله چه افتخاری واسه مملکت آوردن که اینقدر بزرگ جلوه شون میدن جز این که رکورد باخت به عرب ها رو شکوندند. خلاصه هر وقت به این هیاهوی رسانه ها فکر میکنم خندم میگیره!
پاسخ
مهرداد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
متنفرم
چون همه(رسانه ها) فقط این بازی سطح پایینو تو این هفته به حساب میارند
مهرداد سپاهانی
پاسخ
احمد سپاهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
چون از تبعیض کثیف صداوسیما متنفریم
نمیدانم چرا صدا و سیما فکر کرده همه کشور طرفدار این دو تا تیم پکیده هستند اگر صدا و سیما و حمایتها و پخش مستقیم این تیمها نبود الان پیروزی هجدهم و استقلال هفدهم تو جدول بودن و حتی پیروزی پارسال به دسته پایینتر سقوط میکرد جای شاهین فقط صداوسیما بود که آن امتیاز کسر شده را برای پیروزی برگرداند
پاسخ
طوفان زرد آسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
خدا پدرت را بیامرزه.راستی چه عجب این سایت خل علیه دردونه های پایتخت مطلب گذاشته؟ حتما دوباره یه کاسه ای زیر نیم کاسه است!!!
پاسخ
ضد فوتبال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
سلام
من به شدت از دربی و فوتبال متنفرم
البته از فوتبالی که ایرانی ها بازی می کنند.
اگر این همه هزینه ای که در فوتبال ایران خرج می شد در ورزشی دیگر یا در قسمتی دیگر از کشور خرج می شد مسلما نتایج بهتری برای ایران به همراه داشت.
ضد فوتبال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها