کد خبر: ۷۵۰۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در اقدامی کاملا غیر حرفه‌ای و تامل برانگیز پس از انتقاد رسانه‌های گروهی از عملکرد ضعیف فوتبالیست‌ها و رقم‌های سرسام آوری که آنها بابت حضورشان در تیم‌های باشگاهی دریافت می‌کنند پس از اتمام اردوی تدارکاتی تیم ملی در مجارستان با هم به توافق رسیدند که رسانه‌های گروهی به ویژه رسانه‌های تصویری را تحریم کنند تا به این شکل اعتراض خود را نشان دهند.
 
به گزارش رجانیوز، شاگردان کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به تهران با وجود اصرار رسانه‌های گروهی از گفت‌وگو با رسانه‌ها خودداری کردند تا نشان دهند در تصمیم خود برای بایکوت رسانه‌های خبری مصمم و جدی هستند،اهالی رسانه که از این تصمیم ملی پوشان فوتبال ایران شگفت‌زده شده بودند علت ماجرا را از خسرو والی‌زاده جویا شدند که وی به جای تقبیح این حرکت غیر اصولی، این موضوع را تائید کرد وی در این باره گفت:« اگر ملي‌پوشان چنين تصميمي گرفته باشند به خودشان مربوط است و به تيم ملي ربطي ندارد. اگر روزي آنها در اردوي تيم ملي از مصاحبه امتناع كنند، آن وقت ما مي‌توانيم درباره‌شان تصميم بگيريم، اما فعلا بحث در حد باشگاه است و به ما ارتباطی ندارد.»
 
هرچند مدیر رسانه‌ای تیم ملی در اوج ناباوری این مساله را تلویحا تائید می‌کند اما سایر مسوولان فدراسیون فوتبال از وقوع چنین اقدامی اظهار بی اطلاعی می‌کنند تا به این شکل موضوع را بدون جنجال و حاشیه‌های کاذب مدیریت کنند تا تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل با چالشی بزرگ رو به رو نشود.
 
گفته می‌شود اکثر قریب به اتفاق مدیران فدراسیون فوتبال با این اقدام غیر حرفه‌ای به شدت مخالفند و معتقدند چنانچه بازیکنان تیم ملی چنین تصمیمی گرفته باشند باید با سعه صدر آنها را توجیه کرد که چنین کاری از پایه و اساس غلط و اشتباه است چون وظیفه رسانه‌ها بیان نقطه نظرات متفاوت است از این رو نمی‌توان رسانه را در چارچوب خاصی محدود کرد.
 
در این که تصمیم بازیکنان تیم ملی درست نیست تردیدی نیست اما برای مدیران فدراسیون فوتبال عجیب آنجا بود که مدیر رسانه‌ای تیم ملی این موضوع را تائید کرده و در این خصوص گفته است که به ما ارتباطی ندارد،گفته می‌شود چنانچه بازیکنان تیم ملی این تصمیم را گرفته باشند والی زاده نباید آن را در رسانه‌ها تائید کند چون این حرکت یک خودکشی بزرگ برای مجموعه مدیریتی فدراسیون است . به اعتقاد کارشناسان پذیرش این حرف از سوی مدیر رسانه‌ای تیم ملی که به عنوان پل ارتباطی تیم ملی و رسانه‌ها مشغول فعالیت است به هیچ وجه ممکن نیست اما متاسفانه این حرکت صورت گرفته که حای تامل فراوان دارد.
 
مسوولان فدراسیون فوتبال در برهه حساس کنونی هرچقدر تلاش می‌کنند فضایی آرام و به دور از تنش را برای تیم ملی فوتبال ایران مهیا کنند اما گویا برخی افراد با تفکرات اشتباه خود با انجام اقدامات نسنجیده و رفتارهای غیر حرفه‌ای تمام معادلات را بر هم می‌زنند،هیچ عقل سلیمی در فضای کنونی چنین تصمیمی را علیه رسانه ها اخذ نمی کند چون تیم ملی فوتبال ایران در این زمان به حمایت رسانه ها نیاز دارد!
 
مگر نه این که رسانه‌ها یاز دوازدهم تیم ملی فوتبال ایران هستند پس چگونه بناست فوتبالیست میلیاردی فوتبال ایران  آنها را بایکوت کنند.مهم‌تر از این چنانچه این اتفاق عملی شودکدام طرف در این ماجرا ضرر می‌کنند؟ قطعا رسانه‌ها ضرر نخواهند کرد بلکه این فوتبال و فوتبالیست‌های ایران هستند که بابت این تصمیم متضرر خواهند شد.
 
برخی کارکنان زیر مجموعه فدراسیون فوتبال فکر می‌کنند هیچ کسی نباید نازک‌تر از گل به آنها بگوید در صورتی که چنین قاعده ای در هیچ کجای جهان وجود ندارد، مطمئنا آقایان مسوول فراموش نکردند رئیس فدراسیون فوتبال چقدر با انتقادات ریز و درشت رو به رو شد اما هرگز از انتقادها رسانه فرار نکرد بلکه با سعه صدر پذیرفت که رسانه ها حق انتقاد دارند، همان رسانه ها در ماجرای انتخابات فدراسیون فوتبال از علی کفاشیان حمایت کردند پس لازم است  مدیران ذی ربط کمی عاقلانه تر اقدام کنیم.
 
گفته می‌شود مدیران فدراسیون فوتبال برای بررسی این اتفاق غیر منتظره تصمیم دارند هفته آینده با اعضای کادر فنی تیم ملی جلسه‌ای داشته باشند تا موضوع حل و فصل شود،منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال مدعی شدند مدیران ارشد فدراسیون در نظر دارند بابت اظهارنظر غیر اصولی مدیر رسانه ای تیم ملی تذکر شدید به وی بدهند تا از این پس وی در مصاحبه‌های خود قدری معقول تر عمل کند تا برای تیم ملی تنش و حاشیه‌ای ایجاد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها