کد خبر: ۷۵۰۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
بهتاش فريبا مي‌گويد هر چند پرسپوليس به لحاظ روحي و بدني نقاظ ضعف فراواني دارد اما بازيكنان استقلال هم نبايد فريب نتيجه نظرسنجي برنامه 90 را بخورند.

مربي سابق استقلال گفت: فشار و استرس در داربي روي مربيان بسيار بيشتر از بازيكنان است و مربي بايد از روزها قبل از بازي به فكر اين مسابقه باشد، اما بازيكنان تنها دو ساعت سختي مي‌كشند.

 

زننده گل تساوي استقلال در داربي بيست و پنجم بيان كرد: كسي كه در داربي گل مي‌زند تاريخ ساز مي‌شود و همه به او توجه دارند و گلزني در اين بازي حس فوق‌العاده‌ خوبي دارد.

 

فريبا همچنين درباره داربي هفتاد و پنجم گفت: اين بازي مخصوص است و اتفاقات آن ربطي به جايگاه فعلي تيم‌ها ندارد و هر تيمي كه تمركز بيشتري داشته باشد و بتواند از موقعيت‌ها بهتر استفاده كند، برنده خواهد شد.

 

وي به استقلالي‌ها هشدار داد كه فريب نتيجه‌ نظرسنجي برنامه «90» را نخوردند و افزود: شايد همه فكر كنند كه با توجه به بازي‌هاي گذشته، كفه ترازو به نفع استقلال است، اما اين دليل نمي‌شود كه استقلالي‌ها حريف را دست كم بگيرند.

 

وي همچنين پرسپوليس را از نظر روحي و بدني ضعيف دانست و ادامه داد: من در اين تيم دوندگي نديدم، هر چند كه از دور نمي‌توان خوب قضاوت كرد و البته بايد به ژوزه هم حق داد، چون تنها 10 روز مانده به شروع ليگ تيمش را تحويل گرفته، ولي بزرگ‌ترين ايراد پرسپوليس خط هافبك اين تيم و نداشتن تمركز روي حفظ توپ است.

 

اين پيشكسوت استقلال با اشاره به شوت‌زن‌هاي استقلال ابراز كرد: شوت زدن در ذات بازيكن است كه جانواريو و زندي در اين زمينه بسيار قهارند و نكونام هم اگر بتواند به پشت محوطه حريف برسد، ضربات خوبي خواهد زد و بيك‌زاده را هم نبايد فراموش كنيم.

 

وي همچنين دوندگي بالا و ميل به پيروزي را از نقاط قوت استقلال دانست و افزود: استقلال در دفاع منسجم است و تنها يك مقدار در خط حمله مشكل دارد كه با جابجايي‌هاي انجام شده و سابقه گلزني‌ برهاني به پرسپوليس مي‌توان به حط حمله اين تيم هم اميدوار بود.

 

فريبا در ادامه منتظري، زندي ، جانواريو و برهاني را در استقلال و حسيني،‌ كريمي و رضايي را به عنوان مهره‌هايي كه مي‌توانند در داربي تاثيرگذار باشند، نام برد.

 

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها