کد خبر: ۷۴۸۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۱۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

تماشا: خبرگزاری فارس دیروز در خبری مدعی شد پس از شکست پرسپولیس برابر داماش، رویانیان در جلسه ای با مشاوران خود شرکت کرد تا دلایل عدم نتیجه گیری پرسپولیس در دیدارهای گذشته را بررسی کند.

در این خبر آمده بود: «حاضران در این جلسه به این نتیجه رسیدند که 3 بازیکن پرسپولیس که فصل گذشته نیز برای این تیم مشکلاتی ایجاد کردند در این فصل با تمام وجود بازی نمی کنند و درصدد مشکل آفرینی هستند.»

 

همچنین رویانیان و مشاورانش به این نتیجه رسیدند که افرادی از بیرون به فکر تحریک این 3 بازیکن و نتیجه نگرفتن پرسپولیس هستند.» هر چند هنوز نام این بازیکنان کم کار اعلام نشده و اصل خبر هم مورد تایید قرار نگرفته اما با مرور اتفاقات فصل گذشته می توان قضیه را بررسی کرد.

 

رضا نورمحمدی

مدافع میانی پرسپولیس سال گذشته جزو بازیکنان فیکس این تیم بود و البته هیچگاه شایعه و حرف و حدیثی پشت سر او مطرح نبود. با این حال او در برابر داماش نمایش ضعیفی داشت و اشتباهات او می تواند نام او را در بین متهمین به کم کاری قرار دهد.

 

امیرحسین فشنگچی

رابطه نزدیک او با علی دایی در فصل گذشته، در مقاطعی این تصور را به وجود آورد که این بازیکن برای پرسپولیس مشکل ایجاد می کند، با این حال هم خود او و هم علی دایی این شایعات را تکذیب کردند. امسال هم نمایش ضعیف فشنگچی دوباره باعث بر سر زبان افتادن همان شایعات شده است.

 

سامان آقازمانی

این بازیکن در پرسپولیس در حد و اندازه های این تیم نیست و اتهام کم کاری در موردش منصفانه نیست. خیلی ها معتقدند او برای پرسپولیس از جانش هم مایه می گذارد اما توان او در همین حد است و بازی های ضعیف او دال بر کم کاری این بازیکن نیست. هر چند که نظر هواداران پرسپولیس چیز دیگری است و در بازی های دوستانه علیه او شعار هم داده اند.

 

محمد نوری

سال گذشته هم بارها اتهاماتی به او وارد شد که در ترکیب پرسپولیس کم کاری می کند. این شایعات آنقدر پررنگ بود که باعث ایجاد مشکلاتی بین او و هواداران پرسپولیس هم شد. تکذیب های او هم هرگز از شدت این اتهامات کم نکرد. امسال هم اگرچه کمتر در ترکیب تیمش حضور داشته اما حرف و حدیث ها درباره او همچنان ادامه دارد.

 

مهدی مهدوی کیا

این بازیکن جزو اسطوره های پرسپولیس به حساب می آید و تصو راینکه او در تیمش چنین مشکلاتی ایجاد کند، تقریبا غیرممکن است. او در این فصل کمتر به میدان رفته اما در همین زمان کوتاه هم حضور مثبت و تاثیرگذاری داشته است. بعید به نظر می رسد او جزو متهمین مورد نظر باشد.

 

علی کریمی

او همواره یکی از متعصب ترین بازیکنان این تیم بوده است. هواداران پرسپولیس حتی اگر به چشم خودشان هم ببینند که او در زمین کم کاری می کند باور نخواهند کرد. توضیح بیشتر از این هم لازم نیست.

 

ایمون زاید

او هم جزو محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس است. هر چند خیلی دونده و پرتلاش نیست اما این سبک بازی اوست و کم کاری تلقی نمی شود. او جاگیری های خوبی دارد و به نسبت زمان حضورش در ترکیب، گل های زیادی هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

 

حمیدرضا علی عسگری

هرگز حرف و حدیثی پیرامون این بازیکن وجود نداشته. امروز هم همین وضعیت ادامه دارد و بعید به نظر می رسد او جزو متهمین اصلی باشد. او خیلی دونده و متعصب نشان داده اما هرگز کم کار هم نبوده است.

 

غلامرضا رضایی

رضایی به همراه محمد نوری جزو بازیکنانی است که بارها شائبه کم کاری اش مطرح شده و او هم هر بار این شایعات را تکذیب کرد اما این تکذیب ها خیلی هم موثر نبود. او در ظاهر بازیکن دونده و پرتلاشی است ولی خود هواداران پرسپولیس هم این دوندگی ها را بیهوده می دانند.

 

هادی نوروزی

هر چند به بازی او انتقادات زیادی وارد است ولی این انتقادات بیشتر فنی است و به نحوه و سبک بازی او مربوط می شود و هرگز شائبه کم کاری او مطرح نشده است. او هم بعید به نظر می رسد که او جزو متهمین باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها