کد خبر: ۷۴۵۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد نشانگر اقتدار ایران است، درباره ترس صهیونیست‌ها از این اجلاس گفت: آنها قاعدتاً از رهبری حرکت‌های جهانی توسط جمهوری اسلامی نگران هستند.

مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ درباره اهمیت اجلاس جهانی تهران و ترس صهیونیست‌ها از این اجلاس اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا می‌کردند که جمهوری اسلامی دچار انزوا شده و هر حرکت ضد ایرانی را نیز بین‌المللی عنوان می‌کردند.

غضنفری ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران بیان این نکته است که نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر در منطقه و جهان و مورد توجه تمام کشورهای اسلامی است.

این وزیر دولت دهم با اشاره به یکی دیگر از اهداف اجلاس جهانی تهران گفت: برپایی این اجلاس نشانگر نظم نوینی است که جمهوری اسلامی از آن دفاع می‌کند و به دنبال نظمی است که در آن نظام‌های سلطه‌گر همه‌ کاره دنیا نباشند لذا چنین رویکردی مورد توجه کشورهایی است که گوشی برای شنیدن دارند و از این وضع سلطه استکبار خسته شده‌اند.

وی در پایان درباره علت ترس صهیونیست‌ها از این اجلاس اظهار داشت: صهیونیست‌ها قاعدتاً از رهبری حرکت‌های جهانی توسط جمهوری اسلامی نگران هستند چرا که خودشان ضد عدالت عمل می‌کنند و بر همین اساس هر حرکت عدالت‌خواهانه را در جهان محکوم و تضعیف می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها