کد خبر: ۷۴۳۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
با اتمام قرارداد بکام با لس آنجلس گلکسي، ستاره اي ديگر دراين تيم مي درخشد .
اين احتمال وجود دارد که آينده ريکاردو کاکا در آمريکا رقم بخورد. اين درحالي است که آمريکا، کشوري است که اين ستاره برزيلي علاقه زيادي دارد و مقصد اکثر تعطيلات اين بازيکن باتجربه در سالهاي اخير بوده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سران باشگاه لس آنجلس گلکسي به دنبال آن هستند تا با به خدمت گرفتن کاکا، او را جانشين ديويد بکام کرده و کاکا را به عنوان چهره و سمبل جديد تيمشان معرفي کنند.

به گزارش گل در اردوهاي پيش فصل رئال مادريد در آمريکا، کاکا هميشه يکي از محبوب ترين بازيکنان تيم مورينيو در اين کشور بوده و جذابيت هاي اين بازيکن پرطرفدار ، مي تواند براي تيم خريدار او بسيار حائز اهميت باشد.

اين درحالي است که قرارداد بکام با لس آنجلس گلکسي در ماه دسامبر به اتمام مي رسد و با توجه به شرايط سني اين بازيکن انگليسي و 37 سالگي او، مديران اين باشگاه کاکا را جانشين ايده الي براي بکام دانسته و او را بازيکن فوق العاده اي از نظر تبيلغات و مارکتينگ در ليگ برتر مي دانند. تماس هاي ابتدايي در زمان حضور رئال در اردوي تابستاني آمريکا برقرار شد و به لطف حضور فلورنتينو پرس و خوسه آنخل سانچس در کاليفرنيا، و در جريان ديدار دوستانه لس آنجلس گلکسي و رئال مادريد که در روز 2 آگوست برگزار شد، مذاکراتي در اين زمينه انجام شد.

سران گلکسي پيشنهادشان را به سران رئال ارائه کردند و با توجه به اينکه بکام تا ماه دسامبر امسال در تيمشان خواهد ماند و قصد تمديد قراردادش با اين تيم را ندارد، حاضرند براي جذب کاکا، تا بازار زمستاني هم دست نگهدارند.

در جريان ديدار دوستانه 2 آگوست دو تيم، بکام و به عنوان بازيکنان ثابت در ميدان حضور داشتند و هردويشان در ين دو نيمه تعويض شدند.

سران باشگاه لس آنجلس گلکسي حاضرند تا دستمزد بالايي را هم به کاکا بپردازند و تا سال 2015 مبلغ 27 ميليون يورو (به صورت خالص ) به اين ستاره برزيلي پرداخت کنند.

دراين ميان گالاتاسراي هم ديگر تيمي است که براي جذب کاکا ابراز تمايل کرده است. فاتح تريم، مربي اين باشگاه ترکيه اي به دنبال آن است تا کاکا را به صورت قرضي به تيمش بياورد. بدين ترتيب گالاتاسراي نيمي از مبلغ دستمزد کاکا ( که سالانه 9 ميليون يورو از رئال دريافت مي کند) را خواهد پرداخت و نيم ديگر اين وجه از سوي رئال پرداخت خواهد شد.ولي مشکل موجود اين است که کاکا نمي خواهد به ترکيه برود و رئال هم هيچ وقت چنين شرايطي را نمي پذيرد. رئيس باشگاه گالاتاسراي در اين باره گفته:« هدف ما ، متقاعد کردن کاکا است. او و نوري شاهين به دنبال جدايي از رئال در تابستان امسال هستند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها