کد خبر: ۷۴۳۸۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي گفت: با قرار نگرفتن مقابل حريف رژيم صهيونيستي در مسابقات جهاني، در المپيک لندن با کسب مدال طلا پاداشم را گرفتم.
قاسم رضايي که شب گذشته در مراسم تجليل از ورزشکاران جوانمرد و حاميان مردم مظلوم فلسطين حضور پيدا کرده بود، با اشاره به کسب مدال طلا در المپيک 2012 لندن اظهار داشت: سعي مي‌کنم واقع‌بينانه به قضايا نگاه کنم و اشکالاتي که در خودم مي‌بينم را برطرف کنم تا در المپيک‌ برزيل بازهم مدال طلا را بدست آورم.

وي با بيان اينکه توانم بيش از اينهاست، ادامه داد: به هيچ عنوان به مدال طلاي المپيک قانع نيستم، چراکه مي‌توانم باز هم در مسابقات جهاني بدرخشم.

قاسم رضايي با بيان اينکه المپيک لندن پايان کار من در عرصه قهرماني نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تلاش خودم را بيش از پيش خواهم کرد تا بتوانم در رويدادهاي بين‌المللي درخشش خودم را ادامه دهم و موفقيت‌هايم را تداوم ببخشم.

دارنده مدال طلاي کشتي فرنگي المپيک لندن در خصوص مراسم تجليل از ورزشکاران جوانمرد و حاميان مردم مظلوم فلسطين و تأثير آن بر ساير ورزشکاران نيز گفت: از مسئولاني که ترتيب برگزاري اين مراسم را دادند تشکر مي‌کنم. در مسابقات جهاني سال گذشته ترکيه در قرعه نخست به حريف اسرائيلي برخورد کردم که حاضر نشدم مقابل اين کشتي‌گير قرار بگيرم و از اين موضوع خوشحالم.

وي تصريح کرد: ورزشکاراني که مقابل ورزشکاران اسرائيلي قرار نمي‌گيرند، کارشان از کسب مدال طلا هم باارزش‌تر است. اين موجب دلگرمي فلسطيني‌هايي مي‌شود که مورد ظلم و ستم رژيم اشغالگر قدس قرار دارند.

رضايي افزود: خدارا شکر مي‌کنم که پاداش کارم را در مسابقات المپيک 2012 لندن گرفتم و با کسب مدال طلاي المپيک موجب خوشحالي مردم کشورم شدم که اين از هر چيزي براي من باارزش‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها