کد خبر: ۷۴۰۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
ما در بازي با لبنان به سه امتياز نياز مبرم داريم و ان شاالله با تمام وجود بازي خواهيم کرد تا با برد بيروت را ترک کنيم.
محمدرضا خلعتبري که در ديدار چهارشنبه شب مقابل تونس يک گل زد، يک پاس گل داد و يکي از موثرترين بازيکنان ايران بود، بعد از بازي تماشايي اش گفت: بازي خوبي بود و ما يک بازي منطقي انجام داديم. موقعيت هاي زيادي داشتيم و به جز دو گلي که زديم مي توانستيم با گلهاي بيشتر، برنده از زمين خارج شويم اما متاسفانه توپ هايمان وارد دروازه نشد و در روزي که تيم ايران شايسته پيروزي بود، نتوانست به ان دست يابد و در مقابل، تونسي ها تنها دو موقعيت داشتند که از آنها نهايت استفاده را کردند اما اميدوارم مقابل لبنان با بازي خوب و يک نتيجه قابل قبول، سه امتياز حساس آن ديدار را بدست آوريم.

به نقل از گل وي درباره شرايط اردوي مجارستان و تمرينات گفت: در سه روز اول که در کمپ تيم ملي مجارستان بوديم، شرايط واقعا استثنايي بود وبعد از آنکه به بوداپست هم آمديم همه چيز خوب بود. در مجموع با اينکه زمان اردو يک هفته بود اما همه راضي بودند و تمرينات مفيدي را پشت سر گذاشتيم و در پايان هم يک ديدار تدارکاتي مناسب داشتيم چون تونس هم تيم قدرتمندي بود.

خلعتبري درباره بازي با لبنان گفت: به نظر من شرايط تيم ملي بد نيست ضمن اينکه اين اردوها براي آن است که ما در مسابقات اصلي و رسمي بتوانيم نتيجه بگيريم و اگر هم اشتباهاتي داريم که حتما داريم در مسابقات مهم آينده آنها را برطرف کنيم. ما در بازي با لبنان به سه امتياز نياز مبرم داريم و ان شاالله با تمام وجود بازي خواهيم کرد تا با برد بيروت را ترک کنيم.

وي در پايان گفت: ما حتي در بازي با کره جنوبي هم که در مهرماه خواهد بود مي توانيم پيروز شويم. تيم ما مقابل اين تيم چه در زمان دايي و چه زمان قطبي بازيهاي خوبي انجام داد اما نتوانست پيروز شود اما اکنون تيم ما هدف دارد و آن هم صعود به جام جهاني است و يک مربي داريم که با تمام وجود کار مي کند و زحمت مي کشد تا تيم نتيجه بگيرد. ما هم بايد به اين زحمات پاسخ بدهيم و به همين دليل در هر مسابقه براي برد به ميدان مي رويم چون لياقت مردم ايران و هواداران تيم ملي خيلي بيشتر از اينهاست و ان شاالله با صعود به جام جهاني بتوانيم دل مردم را شاد کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها