کد خبر: ۷۳۸۸۶
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، حزب الله کرمانشاه در مطلبی با انتقاد از فعالیت برخی از رستونهای حاضر در سطح شهر کرمانشاه در طول روز و بدون مجوز اماکن نسبت به عمومیت پیدا کردن آن در بسیاری از رستوران ها و اغدیه فروشی های کرمانشاه هشدار داد.

وبسایت حزب الله کرمانشاه نوشت: برابر نمونه تصاویر ذیل با گذری به شهر در ظهرهای ماه مبارک رمضان شاهد فعالیت آزادانه و بی محابای تعداد زیادی از رستورانها و اغذیه فروشی ها در وسط شهر هستیم جای بسی تاسف است.




 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۴۹
۲۴
خدا لعنتتون کنه اگر از سر آگاهی این کار رو می کنید!
پاسخ
شاهين بختياري
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳۹
۷۵
ببخشيد به شما چه ربطي دارد ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳۹
۶۹
به شما ربطی داره ، خودشون میدونن و خداشون شما کاسه داغتر از آش نشین
پاسخ
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۴۳
۳۳
سلام
من یک فرد مسلمان هستم و روزه هم میگیرم ،جنبه اینکه یک نفر یا افراد روبروی من بنشینند و غذا بخورند را هم دارم انسان اگر بخواهد روزه دار واقعی باشد چشم و دل سیر می شود . اصلاً گرسنگی برایش مهم نیست . حال تعداد کثیری از انسان ها به علت بیماری ، کهولت و .... نمی توانند روزه بگیرند سئوال اینجاست که نباید زندگی کنند ؟ ناهار نخورند ؟
تازه من تحقیق کردم هیچ رستورانی به صورت علنی و پشت شیشه غذا سرو نمی کنه و بیشتر رستورانها غذا برای بیرون دارند .
یه مغازه ساندویچی باید مغازه را باز کنه و جهت کسب روزی تلاش کنه نمی تونه که این یک ماهه ببنده بره خونه
پاسخ
m.kazem
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
اگر روزه خواری وملازمات او علنی باشد اشاکل شرعی دارد
امر به معروف وظیفه است حتی با عکس
مرتضي
NORWAY
۱۳:۵۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳۵
۳۵
به نظر من هم به كسي ربطي نداره_خيلي از اين رستوران ها وساندويجي ها و _ _ _واس روزي بخور و نمير خانواده شان شبها خواب ندارند_بس به جاي لعنت كردن به وجدانتان رجوع كنيد نه به يخجال ها وجيب حجيمتان@
پاسخ
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
نباید برای روزی زن و بچه از راه حرام طلب روز کرد اشاعه روزخواری عمل حرام است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۷
اخه چی بگم ادم دلش میگیره به خدا با این نظرات به اصطلاح روشن فکرانه باید منتظر بلاهای از این بزرگتر هم باشیم این زلزله کمه که تو قران هم از اون به غضب خدا یاد شده این رستوران که هیچ اکثر مردم روزه نمیگیرن که هیچ علنا تو خیابون روزه خواری میکنن راستی برادر با ایمان همه که مثل شما با ایمان نیستن به ولله اینها نشانه اند نشانه برای اهل تفکر خدا چقدر صبوری در ضمن روزه بر همه واجبه و نگرفتنش گناه حالا اگه گناه علنی هم بشه که از بدترین گناهانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۱۴
بنظرمن درماه رمضان روزه خواری علنی کارخوبی نیست واین یه جوری بی توجهی به مقدسات دینی خواهدبود نه برای اینکه ممکنست دیگران هوس کنند وباز بودن اینگونه مغازه ها بخاطرهمین کارخوبی نیست
پاسخ
بی طرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۳۸
۱۱
ماشینم را برده بودم باطری سازی، طرف اقلیت مذهبی بود. تا وارد شدم آب و سایر خورا کی ها را از روی میزش برداشت. خیلی محترمانه به من گفت طاعات قبول. وقتی داشت کارم را انجام می داد توی دلم گفتم ای بسا تو از 100 تا اسماً مسلمان مسلمان تری!
آی بچه مسلمونا، می میرید یک ماه تحمل کنید توی خونه اتون روزه خواری کنید نه توی خیابون؟؟!!!
پاسخ
man
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
حرفت حرف نداشت
ایول
جمشيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۲۳
۹
ديروز سفره يك روزه به مركز استان داشتم همراه خانمم نتونستيم روزه بگيريم ولي كاش روزه داشتيم چون حتي يه سوپري باز نبود داشتيم از گرسنگي ميمرديم .شايد يكي روزه نباشه مسافر كرمانشاه باشه تكليف چي؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۱۵
۲
از نظرات بعضی دوستان کاملا مشخصه که چقدر با مبانی ودلایل مبارزه با روزه خواری از طرف شرع اطلاع دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱۴
چقدر احمقند بعضی ها اشاعه فرهنگ روزه خواری رو عیب نمی دونن
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
۲۲
۲۰
شخصی که روزه بگیره و خوردن و آشامیدن بقیه اذیتش کنه همون بهتر که نگیره اصلا رستوران ها هم باید مثل بقیه ایام سال کارشون رو انجام بدن . مگر نه روزه امتحان نفس هستش؟؟؟؟؟؟؟ پس این حرفها چیه روزه دار واقعی کسی هست که واسه روزه گرفتن و راحتی خودش کسی رو معذب نکنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
فا طمه جون صد افرین بر نظرت که سرور همه نظراست. ایول به این نظر.
یاسر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
یعنی آدم متاسف می شه وقتی می بینه چقدر آدم کم اطلاع نسبت به مبانی شرعی زیاد داریم که نمی دونن اشاعه حرام حرامه و نمی دونن که روزه خواری اگر در جلا(در ملا عام باشه) حرامی است ما ورای حرام بودن خود روزه خواری! خواهر برادر به اصطلاح روشنفکر که می پنداری بخ کسی ربطی ندارد! وقتی قبح عمل روزه خواری بریزد دیگر چه باک که دیگر گناهان دست پایینتر علنی شود؟
این عین دستور شرع مبین اسلام است که روزه خواری در جلا(ملا عام) حرام است و بهتر است بدانید که حد هم دارد اما گویا به مصداق آیه مبارکه " و قلیل من الآخرین" از سوره واقعه ، هر چه بیشتر به سوی آخر الزمان پیش می رویم ، خوبان عالم کمتر می شوند.
امیدوارم خداوند عاقبت همه را ختم به خیر گرداند و ما را از گمراهان و مورد خشم قرارگرفتگان قراذ ندهد. آمین یا پروردگار هر دو جهان....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها