کد خبر: ۷۳۸۸۴
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
دولت قطر در اقدامی قابل پیش بینی بعد از عربستان و امارات از شهروندان خود خواست تا لبنان را ترک کنند.

فارس، به دنبال اقدام غیر متعارف کشورهای امارات و عربستان، قطر نیز از شهروندان خود در لبنان خواست تا فورا این کشور را ترک کنند.

خبرگزاری قطر با اشاره به این بیانیه مدعی شد که موج جدید ربایش ها در این کشور به دست افراد مسلح وابسته به خاندانی شیعه که قطری ها را تهدید به ربایش کرده، علت اصلی این هشدار هاست.

این خبرگزاری بنا به علت آن چیزی که اوضاع ناآرام امنیتی در لبنان نامیده است، نوشت که سفارت این کشور در قطر از بیروت از شهروندان قطری خواسته است که لبنان را فورا ترک کنند.

پیش از قطر، عربستان سعودی و امارات خواستار تخلیه فوری شهروندان خود از لبنان شده بودند، این سه کشور پیش از این نیز بارها بدون دلیل ادعاهای خود در مورد ناامنی اوضاع امنیتی لبنان را بهانه ای برای درخواست های غیر متعارف مشابه خود کرده بودند.

این اقدام عربستان بعد از تهدید یک خانواده لبنانی در مورد ربایش شهروندان سعودی در این کشور روی داد. خانواده آل مقداد در شمال لبنان امروز اعلام کردند که برای آزاد شدن زائران ربوده شده لبنانی از دست تروریست های مسلح سوری چند تن از افسران و فرماندهان ارتش آزاد سوریه شامل تروریست های مخالف دولت این کشور را به اسارت گرفته اند. این خانواده با صدور بیانیه ای تاکید کردند که اتباع قطر و عربستان سعودی در لبنان هدف بعدی این ربایش ها خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها