کد خبر: ۷۳۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۰ آذر ۱۳۸۹
سرويس بين الملل جهان - مالك شريعتي: نزدیک به سی سال پیش، آنروزها که امام خمینی (ره) نهضت الهی و جهانی خویش را در قالب انقلاب اسلامی تثبیت می کرد و در سالهایی که آرمان قدس شریف به واسطه ابتکار امام در نامیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس احیا گردید، در خانواده ای هندی و شیعه از فرزندان رسول خدا(ص) پسری متولد شد که عشق بی اندازه این خانواده به امام خمینی (ره) سبب شد که او را "سرباز روح الله" بنامند. 

امروز که بیش از بیست سال از عروج آن مرد الهی می گذرد و خلف شایسته اش خامنه ای، خواستار تکرار کاروانهای آزادی غزه به طرق مختلف شده است، "سید سرباز روح الله رضوی" در محوریت حرکتی بزرگ در آسیا برای آزادی غزه است. از این دست سربازان روح الله در جهان اسلام و حتی ملتهای آزاده غیر مسلمان دنیا بسیارند؛ چه اینکه از ادیان و فرق مختلف و حتی هندوها در این کاروان حضور دارند.
 
آغاز حرکت "کاروان آسیایی آزادی غزه" به سوی غزه – کربلای فلسطین - با حرکت کاروان امام حسین(ع) به سمت کربلا همزمان شد؛ این کاروان چند روز پیش از هند وارد ایران اسلامی شد و اینک از زاهدان به سمت تهران در حرکت است. اعضای این کاروان که از ادیان و فرق مختلف در آن حضور دارند، روز گذشته در نماز جمعه یزد حاضر شده، مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفتند. آنها دوشنبه به تهران می رسند و در دانشگاه تهران میهمان دانشجویان عزادار حسین (علیه السلام) خواهند بود. بر ماست که از سربازان روح الله به گرمی استقبال و پذیرایی کنیم و در صورت امکان با آنها به سوی غزه همراه شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها