کد خبر: ۷۳۴۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
تيم فوتبال پرسپوليس در ديداري تدارکاتي برق شيراز را شکست داد.
تيم فوتبال پرسپوليس که در دومين ديدار تدارکاتي خود در تعطيلي‌هاي ليگ برتر، امروز (دوشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه درفشي‌فر به مصاف برق شيراز رفته بود در نهايت با دوگل اين تيم را از پيش رو برداشت.

پرسپوليس در نيمه نخست با ترکيب نيلسون، قدمي، نورمحمدي، کنعاني، خانزاده، اسماعيل‌زاده، نبي‌زاده، معدنچي، کاظميان، غلامرضا رضايي و سيف‌اللهي به ميدان رفت. اما تلاش دو تيم در اين نيمه نتيجه‌اي در بر نداشت و نيمه نخست بدون گل مساوي پايان يافت.

با آغاز نيمه دوم مانوئل ژوزه که ديگر دستيار ايراني را کنار خود نمي‌بيند، مهدي مهدوي کيا، ايمون زايد، اميرحسين فشنگچي، سامان آقازماني، حميدرضا علي‌عسگر و هادي نوروزي را به زمين فرستاد.

پرسپوليس که در اين بازي براي همدردي با زلزله‌زدگان استان آذربايجان شرقي با لباس مشکي وارد زمين شده بود، در نيمه دوم نمايش بهتري داشت و در آغاز اين نيمه و در دقيقه 49 به وسيله هادي نوروزي نخستين گل خود را به ثمر رساند.

حرکات ترکيبي مهاجمين پرسپوليس پس از اين گل ادامه يافت و شوت از راه دور و زيباي مهدي مهدوي کيا پس از برخورد به تير افقي جلوي خط دروازه برق شيراز فرود آمد اما گل نشد.

در ادامه پرسپوليسي‌ها حملات خود را ادامه دادند تا اينکه در دقيقه 60 ايمون زايد روي يک ضربه سر گل دوم پرسپوليس را به ثمر رساند که شباهت زيادي به گل حميد استيلي به آمريکا داشت.

اين بازي که دومين بازي تدارکاتي پرسپوليس در تعطيلي‌هاي نيم فصل بود، 500 تماشاگر داشت. آن‌ها در ديدار قبلي با نتيجه 3 بر 2 نيروي زميني را شکست داده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها