کد خبر: ۷۳۲۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
روزنامه الحیات در گزارشی به وجود سلاح های اسراییلی در دستان شورشیان سوریه اذاعان کرد.
به گزارش ندای انقلاب به نقل از روزنامه الحیات؛ خبرنگار این روزنامه که برای تهیه اخبار به شهر حلب در سوریه رفته بود، در گزارشی به شرح مشاهدات خود از این شهر و درگیری میان ارتش و تروریست ها پرداخت. 

این خبرنگار روزنامه نوشت: "من به منطقه ریف در حلب رسیدم و در کنار "ارتش آزاد سوریه"(تروریست ها و نظامیانی که از ارتش سوریه فرار کردند)مستقر شدم.نکته ای که از همان اول برایم تعجب انگیز بود وجود سلاح های پیشرفته در دست این گروه از شورشیان بود! هنگامی که از آنان پرسیدم این سلاح ها ساخت کجاست؟ آنان گفتند ساخت اسراییل! و برخی دیگر از سلاح هایمان ساخت کشور بلژیک است که البته آن ها نیز تنها در انحصار اسراییل است". 

وی در ادامه گزارش خود می نویسد:"منطقه ریف که تا پیش از این بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت داشت هم اکنون مردم این منطقه از ترس جنایت های تروریست ها فرار کرده اند و در حال حاضر کمتر از دو هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند. تروریست ها این مناطق را به سنگری برای خود تبدیل کرده اند و از مناطق مسکونی در حال جنگ با دولت سوریه هستند.
لازم به توضیح است تروریست ها با حمله به مناطق مسکونی به بهانه های مختلف دست به کشتار و جنایت می زنند تا بتئانند از طریق ارعاب مردم آنان را از همکاری با دولت و طرفداری از آن منصرف کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها