کد خبر: ۷۳۱۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: خیلی زشت است که در زلزله، یک عده افراد سودجو چادرها را بگیرند و جای دیگر ببرند.

فارس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه طی سخنانی در خصوص زلزله اخیر شمال غرب کشور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: اگر مردم کمک نمی‌کردند شاید موضوع به این سادگی‌ها جمع نمی‌شد.

وی افزود: سؤال من این است که چرا باید یک زلزله 6 ریشتری این همه مشکل درست کند؟ مشکل اصلی، ساختار مدیریتی است که در کشور وجود دارد چرا که شاهد بودیم در برخی مناطق، امداد رسانی راحت انجام می‌شد ولی برخی مناطق دورتر امداد رسانی به خوبی انجام نمی‌گرفت.

پزشکیان ادامه داد: برخی از روستاهای ما 100 درصد تخریب شده‌اند و اگر زلزله در شب اتفاق می‌افتاد، خسارات‌ها بیشتر هم می‌شد.

نماینده تبریز با بیان اینکه اشکالی کار، بحث مدیریت بحران در منطقه است، اظهار داشت: صدا و سیما هم کاری در این زمینه نکرد و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است و هیچ گزارشی از زلزله پخش نکرد و این سؤالی است که در ذهن مردم ما وجود دارد.

پزشکیان با بیان اینکه تقاضای مردم ما از رسانه‌ها این است که به این مسئله توجه کنند، افزود: باید دل افرادی که در این حادثه جریحه دار شده را شاد کنیم.

وی ضمن تشکر از همه مسئولین گفت: البته ضعف‌ها همچنان وجود دارد که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

نماینده تبریز با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر مشکل ما در تهیه چادر است، اضافه کرد: خیلی زشت است که در زلزله، یک عده افراد سودجو چادرها را بگیرند و جای دیگر ببرند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در اوضاعی که زلزله پیش آمده، صدا و سیمای ما خنده بازار هم پخش می‌کند، تصریح کرد: صدا و سیما باید در خصوص مسائل این چنینی دقت بیشتری داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها