کد خبر: ۷۲۹۶۸
زمان انتشار: ۰۴:۵۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
در پي قتل دو مامور نيروي انتظامي به فاصله زماني 24 ساعت بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي پايتخت بررسي اين موضوع را در دستور كار خود قرار داد.
بنابراين گزارش ساعت 19 جمعه شب يك مامور نيروي انتظامي با هويت «محمد.د» 20 ساله كه سوار بر موتورسيكلت بوده به يك خودروي پرايد كه در حال عبور با سرعت بالا و در منطقه ورود ممنوع خيابان خواجه عبدالله انصاري است مشكوك مي شود.
اين مامور نيروي انتظامي با استعلام شماره پلاك خودرو متوجه سرقتي بودن خودرو پرايد مي شود و خودرو را تعقيب مي كند كه اين تعقيب و گريز منجر به برخورد خودروي پرايد با موتورسيكلت در بزرگراه صياد شيرازي و مرگ مامور پليس مي شود و راننده پرايد نيز از محل متواري مي شود.
پس از اعلام اين حادثه به قاضي محمد شهرياري بازپرس ويژه قتل تهران، وي در راس گروهي از كارشناسان ويژه قتل در محل حادثه حاضر شد و پس از كسب اطلاعاتي از گواهان كه برخورد پرايد با موتورسيكلت را عمدي عنوان كردند، دستورات قضايي لازم براي شناسايي متهم اين پرونده را صادر كرد.
هم چنين در ساعت 4 بامداد روز شنبه 21 مرداد نيز كلانتري 106 نامجو تهران از كشف جسد نيمه جان فردي در خيابان شريعتي - سبلان اطلاع پيدا كرد كه البته فرد مجروح پس از انتقال به بيمارستان فوت كرد.
با اعلام اين حادثه به قاضي محمد شهرياري، وي در راس اكيپي تخصصي از كارآگاهان از صحنه وقوع جرم بازديد كرد و در تحقيقات مقدماتي مشخص شد كه مقتول يكي از ماموران كلانتري 128 تهران نو با هويت «حسن.ذ» 27 ساله است و جسد نيمه جان او در حالي كه آثاري از ضربات چاقو بر روي بدنش بوده در خودرو پرايدش در خيابان سبلان كشف شده است.
براساس اين گزارش، در اين پرونده 4 نفر مظنون دستگير شده اند كه با صدور قرار قانوني از سوي قاضي شهرياري، براي كشف حقيقت در بازداشت به سر مي برند.
تحقيقات در زمينه كشف زواياي پنهان اين جنايت هم ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین اسفندیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱
۵
۰
خداحافظ رفیق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها