کد خبر: ۷۲۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۷ آذر ۱۳۸۹
پليس اماكن عمومي قم با صدور اطلاعيه‌اي چاپ و فروش هرگونه تصاوير منسوب به اهل بيت(ع) را ممنوع اعلام كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان قم با صدور اطلاعيه‌اي ضمن اعلام تسليت و تعزيت به مناسبت فرارسيدن ايام محرم و تاسوعا و عاشوراي حسيني از صاحبان اصناف خواست همانند سنوات گذشته در تكريم شعائر مذهبي بكوشند.
در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: متصديان واحدهاي صنفي كه اماكن خود را به تكايا و هيئت‌هاي مذهبي تبديل كرده‌اند نسبت به رعايت شعائر اسلامي در اين اماكن توجه لازم را داشته باشند.
در اين اطلاعيه با اعلام اينكه تهيه، توزيع و عرضه هرگونه قمه و زنجيرهاي تيغ‌دار در واحدهاي صنفي ممنوع است، تصريح شده است: چاپ و فروش تصاوير منسوب به ائمه اطهار(ع) در تمام واحدهاي صنفي ممنوع است.
در اين اطلاعيه با تاكيد بر سپاه پوش كردن سردرب واحدهاي صنفي، بر رعايت شئونات شرعي و اخلاقي متصديان و كاركنان واحدهاي صنفي تاكيد شده است.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: استفاده متصديان و كاركنان واحدهاي صنفي از شلوارهاي فاق‌كوتاه و البسه منقوش به تصاوير و علائم گروه‌هاي منحرف اخلاقي و همچنين استفاده بانوان فروشنده از البسه تنگ و چسبان و آرايش زننده و همچنين بدحجابي ممنوع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها