کد خبر: ۷۲۸۱۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۵     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس با اعلام اينکه مربي جديد اين تيم ظرف 48 ساعت آينده معرفي مي‌شود، گفت: پيشنهادي براي مربيگري و مديريت فني در پرسپوليس به آقاي رويانيان نداده‌ام.
حميد درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مطالبي که در برخي از رسانه‌ها مبني بر پيشنهاد وي به مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي برعهده گرفتن سمت مديرفني اين تيم مطرح شده است، ضمن بيان مطلب فوق گفت: مطالبي که برخي از رسانه‌ها در خصوص پيشنهاد من به مديرعامل باشگاه پرسپوليس براي سمت مديرفني تيم مطرح کرده‌اند کذب محض بوده و به هيچ وجه صحت ندارد.

وي در همين خصوص افزود: من براي مديريت فني تيم پرسپوليس هيچ پيشنهادي به مديرعامل باشگاه نداده‌ام و هيچگونه پيشنهادي نيز در اين خصوص از سوي باشگاه به من نشده است. مطرح شدن چنين موضوعاتي تحليل برخي از رسانه‌هاي خاص است که دليل اين کار آنها براي من مشخص است.

عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: پيش از اين نيز صحبت‌هايي در خصوص جايگزيني من به عنوان مربي به جاي عاشوري در تيم پرسپوليس مطرح شده بود که ديديد صحت نداشته و رويانيان در اين خصوص پيشنهادي به من نداده است.

وي در مورد انتخاب مربي جايگزين محسن عاشوري در کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين موضوع در جلسه کميته فني باشگاه مطرح شده و گزينه‌هاي پيشنهادي توسط مديرعامل و ساير اعضاي کميته فني مورد بررسي و ارزيابي قرار مي‌گيرند تا در نهايت مربي جديد تيم معرفي شود.

مدير تيم‌هاي پايه باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: جلسه کميته فني ظرف 48 ساعت آينده برگزار شده و تکليف مربي جديد تيم در آن جلسه مشخص خواهد شد.

وي در پاسخ به اين پرسش که "آيا شما گزينه‌هايي را براي مربيگري تيم پرسپوليس مدنظر داريد که آنها را در جلسه کميته فني مطرح کنيد؟"، گفت: من دو گزينه را مدنظر دارم که در حال حاضر تا تشکيل جلسه کميته فني باشگاه دليلي ندارد نام اين گزينه‌ها را مطرح کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها