کد خبر: ۷۲۶۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
بازیکنان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با غلبه بر ژاپن به عنوان پاداش از رفتن به خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از کره‌یا‌تودی، پیش از دیدار رده‌بندی پیکارهای المپیک لندن که شب گذشته در ورزشگاه میلینیوم شهر کاردیف در ولز انجام شد، مسئولان ورزشی کره‌جنوبی به اطلاع اعضای تیم کشورشان رساندند در صورت برتری مقابل حریف و دریافت مدال برنز، از رفتن به سربازی معاف خواهند شد.

از این رو سخنگوی فدراسیون فوتبال این کشور پس از برتری 2 بر صفر در جدال شب گذشته مقابل سامورایی‌های آبی عنوان کرد این پاداش همان گونه که قول داده شده، به بازیکنان تیم کشورش اعطا می‌شود.

بر اساس این اظهارات بازیکنان تیم کره اکنون به کشورشان بازمی‌گردند و کارت معافیت از رفتن به 21 ماه خدمت سربازی را دریافت خواهند کرد.

در همین ارتباط پارک چو یونگ، عضو این تیم و ستاره‌ای که شب گذشته گل اول تیمش را به ثمر رساند، اظهار داشت: خیلی خوشحالم برنده دیدار با ژاپن شدیم و اعضای تیم ملی به خدمت سربازی نمی‌روند. در نظر گرفتن چنین پاداشی قبل از مصاف با حریف، به تیم کره انگیزه دو چندانی برای کسب برتری مقابل حریف داد.

وی افزود: یکی از مشکلات بازیکنان کره‌ای، رفتن به سربازی است. دوره‌ای که در عمل جلوی پیشرفت را می‌گیرد. اما خوشبختانه اکنون معاف شده‌ایم. به این ترتیب امکان حضور در فوتبال اروپا را بدست خواهیم آورد.

پیکارهای لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاریخ یکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها