کد خبر: ۷۲۶۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
لیگ برتر فوتسال فردا شب با برگزاری 6 دیدار وارد هفته دوم خواهد شد.

فارس، هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی فردا شب (یکشنبه) با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد که در هفته نخست باز هم شاهد درگیری و جنجال در این رشته بودیم.

دیدار تیم‌های منصوری و میثاق در هفته اول به علت پرتاب بطری از سوی هواداران قرچکی نیمه تمام ماند و همچنین در مشهد و در دیدار فرش‌آرا و شهرداری ساوه شاهد درگیری بودیم. این اتفاقات در ابتدای فصل باعث نگرانی اهالی این رشته شد، زیرا فوتسال در ماه‌های اخیر و پس از هفته پایانی و جنجالی فصل گذشته شاهد حواشی زیادی بود. دوستداران این رشته علاقه‌مندند آرامش به فوتسال بازگردد و در هفته دوم شاهد به وجود آمدن حاشیه در لیگ نباشیم.

در هفته دوم تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک میزبان دبیری تبریز خواهد بود که در هفته نخست دربی تبریز را به سود خود به پایان رساند. مدافع عنوان قهرمانی بازی سختی برابر نماینده تبریز دارد زیرا دبیری در این فصل بازیکنان خوبی جذب کرده و با در اختیار گرفتن مصطفی نظری، دروازه‌بان اول تیم ملی و همچنین جواد اصغری‌مقدم تلاش دارد در رتبه‌های بالای جدول قرار بگیرد. منصوری با توجه به شکست هفته گذشته برابر میثاق به دنبال اولین پیروزی خود است.

در دیگر دیدار گیتی‌پسند اصفهان میزبان فرش‌آرا مشهد است. در هفته اول نماینده اصفهان به سختی توانست از سد راه ساری بگذرد و فرش‌آرا نیز در مشهد شهرداری ساوه را شکست داد. گیتی‌پسند که در این فصل به گفته مسئولان این باشگاه برای قهرمانی تلاش نمی‌کند باید به مصاف شاگردان حمید بی‌غم برود. فرش‌‌آرا خریدهای خوبی انجام داده و قصد دارد در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد.

راه ساری که محمدرضا حیدریان را به عنوان بازیکن مربی در اختیار دارد میهمان صبای قم خواهد بود. سرمربی قمی‌ها امیر شمسایی است. راه ساری در هفته اول برابر گیتی پسند شکست خورد و صبا توانست مقابل میزبان خود شهرداری تبریز به برتری دست یابد.

به گزارش فارس برنامه مسابقات هفته دوم به شرح زیر است: (تمام بازی‌ها ساعت 22:30 آغاز می‌شود.)

شهرداری ساوه – لبنیات ارژن شیراز – سالن فجر

ملی حفاری ایران – جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی– سالن نفت اهواز

گیتی‌پسند اصفهان – فرش‌آراء مشهد – سالن پیروزی

دبیری تبریز – شهید منصوری قرچک – سالن علوم پزشکی

صبای قم – راه ساری – سالن شهید حیدریان

میثاق تهران – شهرداری تبریز – سالن شهرداری منطقه 11

تیم فوتسال گاز خوزستان این هفته استراحت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها