کد خبر: ۷۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۶ آذر ۱۳۸۹
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شکایت مهدی هاشمی از روزنامه ایران، گفت: من برای دستگاه قضائی خیلی متاسفم که فردی مانند مهدی هاشمی که در جریان فتنه 88 جرایم علنی مرتکب شده و به صورت یک فرد فراری در خارج از کشور به سر می‌برد، می‌تواند علیه یک مسئولی که افتخار فرزند شهیدی را دارد و سوابق خوبی را دارا می‌باشد، اعلام شکایت کند.

به گزارش شبکه ایران، دکتر "مهدی کوچک‌زاده" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ایران، با اشاره به شکایت مهدی هاشمی رفسنجانی از "کاوه اشتهاردی" مدیرعامل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران گفت: من برای دستگاه قضائی خیلی متاسفم که فردی مانند مهدی هاشمی که در جریان فتنه 88 جرایم علنی مرتکب شده و به صورت یک فرد فراری در خارج از کشور به سر می‌برد، می‌تواند علیه یک مسئولی که افتخار فرزند شهیدی را دارد و سوابق خوبی را دارا می‌باشد، اعلام شکایت کند.

کوچک‌زاده تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم، تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا از این به بعد با وضع قوانین مورد نیاز، متهمانی مثل مهدی هاشمی رفسنجانی نتوانند از خدمتگزاران نظام شکایت کنند. ابتدا باید تکلیف مهدی هاشمی به عنوان یک متهم فراری مشخص شود، بعد اگر مساله‌ای وجود داشت، به شکایت او از دیگران هم رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها