کد خبر: ۷۲۳۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
در رادیو فردا همه جور آدمی پیدا می شود.از دزد و کهنه فروش گرفته تا تروریست و جاسوس ... لذا از این رسانه فرهیخته!!!! بیش از این انتظار نمی رود.
به گزارش ندای انقلاب، به نقل از رادیو دیروز علیرضا طاهری که یکی از اعضای قدیمی حزب توده بوده ، از طریق دزدی اموال یکی از دوستانش اقدام به فرار از کشور می کند و هم اکنون در رادیو فردا مشغول فعالیت است.
ماجرا از اینجا شروع می شود که طاهری قبل از انقلاب ارتباط خود را احمد احرار (سردبیر کیهان لندن) تقویت می کند . به نحوی که به تدریج به یکی از دوستان او تبدیل شد.احرار که پس از انقلاب اسلامی در ایران و با وجود داشتن پرونده های فساد مالی و ارتباط با دربار پهلوی مجبور شد فرار را بر قرار ترجیح دهد .او که فضای حاکم بر ایران را برای بازگشت خود مناسب نمی دانست ، از علیرضا طاهری(که هنوز در ایران مشغول فعالیت خبرنگاری بود) خواست تا از اموال و منزلش مراقبت کند.
پس از گذشت مدتی ، همین که آبها از آسیاب افتاد، علیرضا طاهری با خیانت در امانت ، کلیه اموال و منزل احمد احرار را به فروش می رساند و با پولی که به جیب می زند هزینه سفر خود به خارج از کشور را تامین می کند و از طریق آن مدتی در سرزمین های اشغالی و اروپا روزگار می گذراند تا اینکه سر از رادیو فردا در می آورد.
گفتنی است احرار ، هنوز هم کینه این خیانت علیرضا طاهری را در سینه دارد و در محافل مختلف اقدام به بدگویی و ناسزا علیه وی می کند.
خلاصه این که در رادیو فردا همه جور آدمی پیدا می شود.از دزد و کهنه فروش گرفته تا تروریست و جاسوس ... لذا از این رسانه فرهیخته!!!! بیش از این انتظار نمی رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها