کد خبر: ۷۲۳۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

فرزند یکی از سران فتنه گفته است که از طریق آقای «علی‌اکبر ن. ن» در حال پیگیری جدی به‌منظور انتقال محل زندگی پدرش به محله جماران است. 

به گزارش رجانیوز، «ح. ک» افزوده است که موضوع انتقال پدرش به جماران در اصل، طرح آقای «اکبر ه. ر» بود و او معتقد است که در صورت استقرار حاج آقا در جماران، امکان سر زدن افرادی مانند خود وی و «حسن. خ» به ایشان فراهم می‌شود و نیروهای امنیتی نیز نمی‌توانند مانع ملاقات چنین شخصیت‌هایی شوند. 

وی همچنین ادعا کرده است: آقای «علی‌اکبر ن. ن» خیلی متحول شده و از گذشته خود پشیمان است، در حدی که اکنون، راه نجات کشور را در بازگشت اصلاح‌طلبان به قدرت می‌داند. او آن‌قدر به ما نزدیک شده است که بسیاری از حرف‌های اصلاح‌طلبان را به‌عنوان راه‌حل‌های خودش مطرح می‌کند و حتی قرار است یک طرح چند مرحله‌ای را به‌عنوان راه نجات کشور ارائه دهد که قبول طرح «وحدت ملی» و بازگشت عزتمند اصلاح‌طلبان به صحنه سیاسی کشور از جمله بندهای این طرح است. 

گفتنی است فرزند دیگر فتنه‌گر مورد بحث، چند روز پیش در لندن اعلام کرد که پدرش یا باید به شمال تهران منتقل شود یا به زندان اوین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
شما از کسی خوشتان نیاد (م-ا-ب)و یا هر حرف مسخره ای رو مینویسین یا یکی متهم باشه یا بخواین آبروی یکی حفظ بشه اینکار رو میکنین؟؟؟
پاسخ
اسد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
کشته ومرده این نگارش وگویش جدید تان هستم ..........علی اکبر ن ن ...اکبر ه ر....حسن خ.....فقط مانده بود اسم از محمد خ بیارید که فکر کنم یادتون رفته
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها