کد خبر: ۷۲۰۸۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
پس از ناداوری در حق سعید عبدولی در دیدار مقابل فرنگی‌کار فرانسوی ایمیل‌های اعتراضی فراوانی به رئیس فدراسیون جهانی کشتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، پس از شکست سعید عبدولی فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل کشتی‌گیر فرانسوی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با ناداوری همراه بود خیل عظیمی از علاقمندان ایرانی با ارسال ایمیل‌های اعتراضی به رئیس فدراسیون جهانی کشتی نارضایتی خود را از این بی عدالتی نشان دادند. 

همچنین علاقمندان کشتی با ایجاد صفحات اعتراضی در فضای مجازی علیه ایهار برل (BREL Ihar) داور بلاروسی اعتراض خود را به عملکرد این داور نشان دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسين اميني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
ايهار برل اگر دين نداري لا اقل آزاده باش
پاسخ
mohammad mahdi sharifi
UNITED KINGDOM
۲۲:۱۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
تا خدا هست پهلوان غم نخور که اگر نامردی برای تو درد آور بودبرا 70ملیون قابل لمس بود پس درد تو روبه جان میخریم تا شاید آقایان fila شاید از روی صندلی های زیر گندیده خود بلند شوند و حس یک پهلوان رو از هر ملیتی لمس کنند و به رگ نداشته مردانگی شان بر بخورد امید داشته باش روزی رو مردانی در fila حکم رانی کنند که بشه بهشون افتخار کرد نه خندید. اونم با صدایی به این بلندی یا علی بگو و عشق و از نو آغاز کن دستت رو میبوسیم پهلوانی از خاک سرخ و همیشه ستایش گر ایران . یا علی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها