کد خبر: ۷۱۹۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
در جریان دیدار دوستانه بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن، اریک آبیدال ، میهمان ویژه بود
Eric Abidal y Xavi Hernández

 اریک آبیدال ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا که چند ماه پیش عمل جراحی پیوند کبد را انجام داد، روز شنبه و در جریان دیدار دوستانه دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس، در این ورزشگاه دور افتخار زد. او که به عنوان میهمان ویژه با کاروان بارسلونا به پاریس سفر کرده بود، بدین ترتیب در این دیدار دوستانه پیش فصل حضور یافت و با هم تیمی های سابقش، زلاتان، ماکسول و موتا دیدار کرد.

این درحالی است که در کنفرانس خبری آبی اناری ها در هتل هیلتون پاریس، چابی و پدرو، حضور آبیدال در تیمشان را تمجید کرده بودند.

چابی دراین باره گفت:« برای ما این حس خوبی است که می بینیم که آبیدال بهبود یافته. این خبر خوبی برای ماست؛ بهترین خبر ممکن . چه برای ما و چه برای اعضای خانواده اش.»

پدرو هم دراین باره گفت:«این شادی بزرگی است. آبیدال به خاطر تمام مبارزاتی که با بیماری اش انجام داده، الگوی بزرگی برای همه ماست.»

خود اریک آبیدال هم در پایان این دیدار دوستانه در صحبتهایی به تی وی 3 گفت:« حالم خوب است و به حرکتم دراین مسیر ادامه می دهم. باید ببینم که آیا قبل از دسامبر می توانم به میادین بازگردم یا نه. هدف من بازگشت قبل از ماه دسامبر است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها