کد خبر: ۷۱۷۳۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در سومین دیدارش در بازی‌های المپیک مقابل حریف قدرتمند قزاق به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک لندن، در وزن 60 کیلو امید نوروزی پس از پیروزی در دورهای اول و دوم، در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی از سد علمت کبیسپایف، دارنده 2 مدال قهرمانی جهان از قراقستان گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت.

نماینده کشورمان که در دور نخست مقابل جیانگ شنگ، نفر پنجم بازی‌های المپیک 2008 پکن از چین به پیروزی رسیده بود در دور دوم هم برابر آنگلوف، نفر سوم جهانی 2011 از بلغارستان به برتری رسید. نوروزی در دور سوم و مرحله یک‌چهارم نهایی هم علمت کبیسپایف، دارنده 2 مدال قهرمانی جهان (نقره 2011 و برنز 2010) از قزاقستان که عنوان اول مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 را هم یدک می‌کشد را شکست داد.

نوروزی در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (3 بر یک) و (3 بر صفر) این کشتی‌گیر قدرتمند قزاق را شکست داد و یه نیمه‌نهایی رسید. نماینده وزن دوم کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در فینال باید به ماتسوموتو از ژاپن پیکار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها