کد خبر: ۷۱۶۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
مربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: از نقاط ضعف و قوت حريف شناخت کافي داريم و قطعا بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده برابر استقلال به ميدان مي‌رويم.
حسين کاشي‌نژاد پيش از ظهر امروز در نشست خبري پيش از ديدار برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همان ابتداي فصل شرايط جسماني و روحي خوبي در تيم حکمفرما شد.

وي با بيان اينکه خبرنگاران ورزشي فوتبال را به خوبي مي‌شناسند، ابراز داشت: مس در سه مسابقه ابتداي فصل شايستگي بيشتري براي کسب امتياز در ديدار مقابل حريفان خود داشت.

کاشي‌نژاد افزود: مس شايسته حضور در اين جايگاه جدول نيست و فوتبال طي اين سه هفته روي بد خود را به ما نشان داده است.

مربي مس در مورد ديدار برابر استقلال گفت: بازيکنان ما طي هفته گذشته و يکي دو روز اخير تمرينات خوب و با نشاطي را پشت سر گذاشته‌اند.

کاشي‌نژاد با بيان اينکه بازي برابر تيم‌هايي چون استقلال و پرسپوليس از شرايط خاصي برخوردار است، عنوان کرد: از نقاط ضعف و قوت حريف شناخت کافي داريم و قطعا بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده برابر استقلال به ميدان مي‌رويم.

وي يکي از نقاط قوت تيم‌هاي تحت هدايت امير قلعه‌نوعي را در ارسال سانتر از جناحين دانست و عنوان کرد: به دنبال مسدود کردن مسيرهاي حرکتي هافبک‌هاي استقلال هستيم و اميدوارم بتوانيم تا با استفاده از نقاط ضعف حريف استفاده مطلوبي در کسب نتيجه در اين ديدار داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها