کد خبر: ۷۱۱۳۸
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
نیکبخت به دلیل برخی اتفاقات دیگر فعلا اجازه بازی در لیگ برتر را ندارد و در یکی دو هفته گذشته هم به شدت درگیر حل شدن مشکلش بوده تا بتواند گهر را در لیگ برتر همراهی کند

علیرضا واحدی نیکبخت مهاجم گهر درود در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان نرفته و البته در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که مصدوم است.

به گزارش سایت گل،‌ نیکبخت قبل از شروع لیگ اعلام کرد که یک مصدومیت جزیی دارد و حتی می‌تواند از شروع لیگ به میدان برود ولی او تاکید کرد که به دلیل تشدید نشدن مصدومیتش نمی‌خواهد در هفته اول بازی کند. خیلی‌ها انتظار داشتند او از هفته دوم گهر را همراهی کند ولی این اتفاق نیفتاد و نیکبخت حتی در هفته سوم لیگ برتر هم مقابل پرسپولیس بازی نکرد تا همچنان پشت خط لیگ باقی بماند.

موضوع مهم در مورد نیکبخت این است که مشکل او برای بازی کردن در لیگ مصدومیت نیست و این بازیکن در سلامت کامل به سر می‌برد. نیکبخت به دلیل برخی اتفاقات دیگر فعلا اجازه بازی در لیگ برتر را ندارد و در یکی دو هفته گذشته هم به شدت درگیر حل شدن مشکلش بوده تا بتواند گهر را در لیگ برتر همراهی کند. او از وقتی که فهمیده اجازه بازی ندارد شرایط روحی نامناسبی پیدا کرده و حالا باید دید که می‌تواند مشکلش را حل کند یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها